Gå til innhold

å bytte p-piller

Anbefalte innlegg

grunnet migrene skal jeg nå skifte til en mildere p-pille. jeg stilte legen så mange spørsmål at noen måtte bli glemt. jeg regner med at jeg skal slutte å ta de "gamle" p-pillene med en gang, siden de kanskje ikke er bra for meg. men hvordan skal jeg bytte uten sjansen for å bli gravid? bør jeg ta den gamle så og så lenge etter forrige samleie? (for legen anbefalte å begynne på de nye pillene første dag av mensen, og den kommer jo ikke med en gang etter at jeg slutter med de gamle). Takker for seriøse svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215533-%C3%A5-bytte-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bare begynne rett på de nye pillene med én gang, men da må du bruke kondom den første uka, for du er ikke trygg før da. Det kan også bli kluss med syklusen den første måneden siden du ikke venter til mens med å begynne, men det går seg til.

men jeg har ikke fått tak i pillene ennå. må på apoteket. men det må vel gå greit at jeg tar de gamle frem til jeg får tak i de nye da!?

takk for svar:)

men jeg har ikke fått tak i pillene ennå. må på apoteket. men det må vel gå greit at jeg tar de gamle frem til jeg får tak i de nye da!?

takk for svar:)

Joda, det går bra. Jeg gjorde det på den måten; gikk rett fra Yasmin til Trionetta denne måneden uten opphold mellom.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...