Gå til innhold

Har dere eller ungene prøvd dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest verden vil bedras...

Hånd scanning????????????

Du har blitt lurt.

Ta multivitaminer hvis du har et dårlig kosthold, ta tran (1 barneskje) hver dag du ikke spiser feit fisk, spis 5 frukt/grønt om dagen, og tren minst 30 min hver dag.

De fleste "tryllepreparater" koster skjorta og hjelper ikke mot noen verdens ting.

Vet du hva?

Jeg har spist 1 kiwi pr. dag over lengre tid, og jeg berger over stort sett det meste.

Billigere og bedre enn alskens dyre tilskudd.Godt er det også!

Dessuten damer og menn, med et sunt og variert kosthold, trenger ikke den vanlige norske mann og kvinne vitaminer i hytt og pine!!!

Spis en grønnsak i stedet da!

Gjest Dårlig imunforsvar

Takk for svar. Jeg har ikke kjøpt det altså, men lurte på om noen kjente til dette.

Ungene og jeg lot oss teste og det sto ikke bra til ifølge hun som testet.

Ungene får vitaminer og spiser ikke så værst, så jeg kan ikke helt skjønne dette resultatet.

Det var derfor jeg lurte på om andre hadde hvert borti dette.

Selv skal jeg begynne med et vanlig kosttilskudd, er liksom i den alderen da en trenger litt ekstra:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...