sølvsjø Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Takk for svar tidligere - nå har jeg endelig funnet ut av det tekniske og nå tror jeg det kan bli bra. Har fått fiksa printeren vår så vi kan ta supre utskrifter her hjemme også - jippi! Scanning inn på data - redigering før utskrift funker forresten helt bra kvalitetsmessig (jf. tidligere svar). Så nå er det bare å velge, velge, velge - ha en fin kveld alle sammen! 0 Siter
grot Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Så fint at du fant ut av det:-) Bare en kommentar til det å velge; skal sende bilder til storebror sin fostermor i Bangkok. Hadde tenkt å sende 4-5 bilder men har nå skrevet ut 14 bilder som blir sendt. Ikke alltid like lett å begrense seg:-) 0 Siter
Mattias1365380379 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hei! Så ikke dette innlegget før jeg svarte på det forrige, men håper det er litt til hjelp alikevel (-: Klem fra 0 Siter
sølvsjø Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 Hei! Så ikke dette innlegget før jeg svarte på det forrige, men håper det er litt til hjelp alikevel (-: Klem fra Takk for svar lenger nede 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.