Gå til innhold

når bør babyene få 4 måltider? +nattmåltider

Anbefalte innlegg

Gjest trenger råd jeg

Tenker da på fast føde. Begynte med grøt 6 mnd, økte gradvis med to grøtmåltider og gir nå også litt middag. Babyen er snart 7 mnd. Har økt i ganske raskt tempo etter anbefaling fra helsesøster pga veldig sultent barn + lite søvn om nettene. Ser dog ikke ut til å hjelpe så mye...hun våkner fortsatt hver 2. eller 3. time. Hvorfor?!?!?!?!? Begynner å bli veldig sliten!

Fortsetter under...

Så lenge barnet er sultent er det vel ikke noe i veien for å gi det mer mat. Min minste er på alder med din. Jeg gir henne alltid pupp før det andre slik at melkeproduksjonen opprettholdes. Gjerne etter fast føde også, slik at hun slukker tørsten.

Gjest Elextra

Gutten min sov natten gjennom fra han var to måneder. Til "gjengjeld" spiste han minst annenhver time hele dagen, først amming og senere annen mat. Tok mye tid, men jeg var bare glad for nettene mine! Etterhvert spiste han større og færre måltider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...