Gå til innhold

Om røtter, føtter og tilhørighet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står en veldig bra kronikk i Dagbladet i dag også angående samme tema.

Leste den, takk for tipset, har slutta å lese dabbla. Røtter og føtter ja, Follevåg fikk meg til å tenke kraftig på dette, anbefaler boka hans til alle som ikke har lest den. Mener han har mye rett i sine synspunkt, og i debatten om Torepåsporet/betydningen av å finne sitt opphav, så må også dette synet komme fram.

Artikkelen i Dagbladet er jo helt i tråd med Follevik sitt syn.

Leste den, takk for tipset, har slutta å lese dabbla. Røtter og føtter ja, Follevåg fikk meg til å tenke kraftig på dette, anbefaler boka hans til alle som ikke har lest den. Mener han har mye rett i sine synspunkt, og i debatten om Torepåsporet/betydningen av å finne sitt opphav, så må også dette synet komme fram.

Artikkelen i Dagbladet er jo helt i tråd med Follevik sitt syn.

Follevåg er interessant og har mange gode poenger, men jeg synes han av og til går litt for langt den andre veien igjen. Men han setter i hvert fall i gang en rekke refleksjoner og har gitt flere stemmer i debatten, det skal han virkelig ha for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...