Gjest prust Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hei Snø! Leste hele innlegget ditt her jeg sitter ensom og forlatt på kontoret og egentlig skal jobbe :-) De andre har gått hjem eller på møte - jeg skal gå kl tre. Føler jeg kjenner deg litt etter alle innleggene dine - du er en en legger merke til - i positiv forstand altså :-) Hører jeg nevnt landet Colombia, tenker jeg på deg! Jeg kan ikke sette meg inn i den ventingen du og din kjære er midt oppi - men prøv å nyte vinterværet, legg merke til små og store ting jenta di gjør og sier og ha barnet som venter i hjertet ditt! God helg! Håper snart ventingen er over! 0 Siter
snø Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Hei Snø! Leste hele innlegget ditt her jeg sitter ensom og forlatt på kontoret og egentlig skal jobbe :-) De andre har gått hjem eller på møte - jeg skal gå kl tre. Føler jeg kjenner deg litt etter alle innleggene dine - du er en en legger merke til - i positiv forstand altså :-) Hører jeg nevnt landet Colombia, tenker jeg på deg! Jeg kan ikke sette meg inn i den ventingen du og din kjære er midt oppi - men prøv å nyte vinterværet, legg merke til små og store ting jenta di gjør og sier og ha barnet som venter i hjertet ditt! God helg! Håper snart ventingen er over! Tusen takk for hilsen, Prust :-) Vi har nettopp hatt en deilig helg i Berlin, Bella koste seg hos farmor & farfar. Deilig å koble av fra ventingen :-) Det varmer med alle som tenker på meg, det må jeg si! Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.