Gå til innhold

Fastelaven og morsdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest morsdag/fars bursdag

Morsdagen er i allefall alltid 2. søndagen i februar. Jeg fikk et barn i gave på morsdagen for noen år siden :-)

Neida, morsdagen er ikke alltid i februar. Min far har bursdag i slutten av mars og det bruker nesten alltid å være nærmeste helg før eller etter bursdagen hans!!

Neida, morsdagen er ikke alltid i februar. Min far har bursdag i slutten av mars og det bruker nesten alltid å være nærmeste helg før eller etter bursdagen hans!!

Morsdag er ALLTID 2.søndag i februar. Farsdag er ALLTID 2.søndag i november.

Andre land har andre dager.

Annonse

vet at de i de fleste andre land i verden så er det en fast dato på morsdagen, uavhengig av hvilken dag det faller på. som regel er det 10.mai som er morsdagen, mens her i norge er det 2.søndag i februar.

Det der stemmer ikke. Datoen er ikke fast, men dagen: andre søndagen i mai

Annonse

Og jeg har enda en venninne som fikk barn på sin egen bursdag, dog ikke morsdag! ;-)

Men ulempen er jo selvsagt at det tar mange år før mor i hsuet føler hun "får tilbake" busrdagen sin! ;-)

Hmmm.. for meg hadde ikke det vært en ulempe,- da hadde jeg fått en dag mindre å skulle bake og invitere folk til ;-)

*litt lei av bursdager og svigerfamilie på besøk*

Gjest Masahiro

Og jeg har enda en venninne som fikk barn på sin egen bursdag, dog ikke morsdag! ;-)

Men ulempen er jo selvsagt at det tar mange år før mor i hsuet føler hun "får tilbake" busrdagen sin! ;-)

Jeg fikk førstemann på min bursdag, og jeg må si jeg er veldig glad for å slippe å være midtpunkt eterhvert som årene går..... ;o) Dagen er hans nå - like greit for meg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...