hunnybunny Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jada, jeg vet at dette egentlig ikke hører hjemme i dette forumet, men nå har jeg tenkt på dette så lenge, at nå bare MÅ jeg ha hjelp. Hvem var det som hadde jobben som programleder i 71* nord før Elin Tvedt begynte? Det er fælt at jeg ikke klarer å la et slik egentlig VELDIG ubetydelig spm være,men jeg har liksom fått det helt på hjernen. Håper inderlig noen av dere kan hjelpe meg med dette for meg viktige spørsmålet! Ler faktisk litt av meg sjøl altså, men sånn er det bare. Må man vite, så må man.... Mvh 0 Siter
stromme Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Var det ikke ho rødhåra, som selv var med i første program da? 0 Siter
hunnybunny Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Var det ikke ho rødhåra, som selv var med i første program da? Hvem rødhåra? Husker ikke henne jeg. Men hvem var det i første prg da? 0 Siter
Gjest det var henne Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hvem rødhåra? Husker ikke henne jeg. Men hvem var det i første prg da? jo det var henne. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hvem rødhåra? Husker ikke henne jeg. Men hvem var det i første prg da? VAr ikke det han som nå har de programmene om Åndenes makt eller noe slikt. Tror han var 1. programleder. Men hva heter nå han igjen da??? 0 Siter
stromme Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hvem rødhåra? Husker ikke henne jeg. Men hvem var det i første prg da? Rødhåret: Hun fra oppi nord. Var en kort periode sammen med vinneren det året ho selv var med, tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.