Gå til innhold

Tisser i søvne


gulle

Anbefalte innlegg

Hei.

Min 8-åring har den siste tiden begynt å gå i søvne.Og tisse i skuffer og skap.Han er selv ganske fortvilet for dette.Han kan jo ikke akkurat hjelpe for det.Han er jo ikke våken.Råd mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til gulle I deres situasjon vet jeg ikke helt hva jeg skal råde dere til.Alternativ er kanskje at dere tar han opp for å tisse før dere voksne legger dere. Gevinsten ved det kan være at han da ikke tisser i skuffer og skap.Ellers så kan det jo være at noen andre som er inne på denne siden kan gi dere noen råd. Kanskje er det andre som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dette er helt uvanlig, om det er noen trøst. Jeg passet to gutter som også gjorde dette. Den ene alltid bak toalettet, og den andre faktisk hvor som helst.

Det som ble gjort der, var at når man hørte dem røre på seg, løp de opp og geleidet dem til toalettet. Det tok ikke så veldig lang tid, noen uker tror jeg, før de gikk rett vei av seg selv.

Lykke til! Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest desperat

Gutten min greier å finne doen stort sett uten problemer, men tisser alltid utenfor, tar ikke opp lokket og tisser på doen osv. Problemet er at det stinker der inne selv etter grundig vask med salmiakk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...