Gå til innhold

Ei nydelig jente :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gleder oss

8

• mjosa

2

• midnattsol

2

• cesare

1

Hei og gratulerer så masse med jenta!!!!

Selv venter vi også på en liten Pereira prinsesse/prins og har gjort det i 22 mndr nå, så du kan si jeg er pitte-litte-granne misunnelig nå da....

Uansett, ønsker dere masse lykke til ;o))

Hei! har tenkt litt på dere siden vi fikk tildelingen.

Kan du ikke sende meg en mail? Du finner adressen min på Colombialista. På den siste er vi på siden for de med papirer sendt Colombia.

Håper dere også kan få beskjed nå, så kunne vi møtes i Pereira :-)

Hilsen

GRATULERER!!! Lykke til på reisen :)

Fikk dere beskjed om disktrikt i forkant av forespørselen?

Hilsen fra nr. 2 ventende

Hei! Ja vi fikk beskjed om distrikt før tildeling. Som alle skjønner ut i fra ventetid, eller mangel på ventetid. Så er ikke dette noen vanlig situasjon. Har stor forståelse for at alle som har ventet lenge stusser litt på vår tildeling ;-)

Lykke til videre med ventingen:-)

Hlsen

Såååå herlig og for en gladmelding for oss andre også. Ja ja Colombia er helt vanvittig uforutsigbart. Dere hadde nok ikke venta tildeling nå.....

God tur og lykke til med vesla, overtagelse og alt det andre som vi andre lengter så veldig etter.

klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...