Gå til innhold

rosaruss og ekstra utgifter

Anbefalte innlegg

Gjest barnehagemamma

Det er små beløp, men noe jeg ikke hadde regnet med nå. Vi må selvsagt ikke bestille noe, men det er synd for barnet om alle andre har. Lue koster 99,- og f.eks. genser 169,-. Jeg synes det er dyrt og vi har da ikke så mange penger. Og hva må det da bli av slike ekstrautgifter når de begynner på skolen? Jaja.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215806-rosaruss-og-ekstra-utgifter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke lenger barnehagemamma

Har det blitt vanlig med rosaruss, altså?

Husker vi fikk brosjyre for det da jeg satt i FAU, men vi gikk ikke videre med det.

uansett synes jeg at dette er noe man bør ta opp på foreldremøtet om høsten - om dette er noe som denne foreldregruppen ønsker at barna skal ha.

En uting hvis det bare dumper inn bestillingsliste utpå nyåret en gang uten at dette har vært drøftet i foreldregruppen først.

Annonse

Jeg har sett en og annen rosarussen, muligens bare på 17. mai-sendingene på tv. Skjønner ikke vitsen egentlig. Like dumt som grønnruss sisteåret på ungdomsskolen.

Nei, sett ned foten og si nei!

Siste året på ungdomsskolen er da vel fortsatt oransjeruss vel?

Er ellers enig i at "russefeiring" både i barnehage og grunnskole er tåpelig.

Annonse

Hva ville dere sagt/skrevet til barnehagen?

Spurt dem hvorfor de har bestemt at bhg skal være rosaruss uten at foreldrene er tatt med på avgjørelsen.

Hos oss drar de eldste barna på overnattingstur en natt på hytta til en av de ansatte en gang på våren - det er populært det! Det er snart to år siden poden var på tur og han snakker om det ennå. :o) Mye bedre avslutning enn dette russestyret synes nå jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...