Gå til innhold

Mitt verste besøk (Langt)

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke imot. Det kan jo hende barna i familien min er "tidlig" utviklet da, siden alle har sluttet med bleie rundt toårsalderen. Jeg sier bare hva som har fungert fint for oss.

På denne siden står det også at barna er klare til pottetrening når de selv sier fra når de har tisset eller bæsjet i bleia. Jeg vet om flere barn som kommer og sier til foreldrene at nå trenger de ny bleie, men foreldrene vil fortsatt ikke pottetrene, og det er dèt jeg ikke kan forstå.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

7

• PieLill

4

• Lillemus

3

• midnattsol

1

Mest aktive i denne tråden

Dette virker unektelig noe spesielt.

Bare dere selv kan vurdere om omkostningene er verd besøket.

Man kan jo se på det som en sosiologisk studie.

Hvis dere klarer å distansere dere fra vertskapets opptreden, kan det jo være riktig så underholdende.

Men: dere må vurdere om dere kan og vil utsette barna deres for dette.

Barna vil møte mennesker som er "utenfor normen" senere i livet, så dette kan være en mulighet til å lære hvordan man skal håndtere det.

Jeg vet ikke om jeg hadde orket, iallfall tror jeg at jeg hadde gjort visitten kort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...