Gå til innhold

Strømpebukser til babygutter

Anbefalte innlegg

Velkommen tilbake til verden med et blidere åsyn!!!Det er utrolig hvor mye det hjelper med en lur!.

Selvsagt gjør det ikke så mye om strømpebuksa er kjedelig, og særlig ikke når vi har bukse utenpå.

Men dødningehoder putter jeg ikke på gutten min så lenge jeg har noe jeg skulle ha sagt.

Det betyr vel ikke allverden, men jeg har som deg irritert meg grensesløst over det dårlige utvalget til gutter i kjedebutikker. Og dødningehoder er overhodet ikke akseptabelt her i huset heller, hverken til ett- eller fireåringen. Kjøper ikke klær med flammemønster og andre fæle figurer på til smågutter heller. Synest rett og slett det ser helt grusomt ut. Og så lenge ikke storebror er spesielt opptatt av å være "tøff" i klesveien så går det veldig bra. Jeg får fortsatt bestemme alt angående klær og har da muligheten til å kle på han noe som faktisk er _pent_ :-)

Når det gjelder lillebror her i huset så går det kun i Janus ull-longs. Utrolig kjedelige de også men så gode og deilige på at det ikke spiller noen som helst rolle.

Fortsetter under...

Velkommen tilbake til verden med et blidere åsyn!!!Det er utrolig hvor mye det hjelper med en lur!.

Selvsagt gjør det ikke så mye om strømpebuksa er kjedelig, og særlig ikke når vi har bukse utenpå.

Men dødningehoder putter jeg ikke på gutten min så lenge jeg har noe jeg skulle ha sagt.

Ikke jeg heller!;-) Men hvis ungen får strømpebukser til bursdager/jul, og disse er kjøpt på H&M, f.eks, blir det minst 16 mil å kjøre for å bytte dem for oss, og da har vi dem på ungene likevel, altså! Selv om jeg ikke liker det. Da sørger jeg iallefall for å bruke dem kun med bukse utenpå... (For da ser ikke "perfekte" DOL-mødre hva jeg har på ungen min...) *knis*

(Har fått meg enda en dupp på sofaen, skjønner du!)

Er det virkelig så vanskelig å finne? Hm, jeg jobber med barneklær, og vi har en mørkeblå strømpebukse med lyseblå biler på i nettbutikken vår nå.

I tillegg kommer det en kjempesøt i vårens kolleksjon, lanseres på onsdag, som er lyseblå med traktorer og hester på.

Har dessverre ikke lov til å skrive hvor det er, da blir jeg utestengt på grunn av reklame. ;-)

Kan du ikke hinte litt da?

Ikke jeg heller!;-) Men hvis ungen får strømpebukser til bursdager/jul, og disse er kjøpt på H&M, f.eks, blir det minst 16 mil å kjøre for å bytte dem for oss, og da har vi dem på ungene likevel, altså! Selv om jeg ikke liker det. Da sørger jeg iallefall for å bruke dem kun med bukse utenpå... (For da ser ikke "perfekte" DOL-mødre hva jeg har på ungen min...) *knis*

(Har fått meg enda en dupp på sofaen, skjønner du!)

He, he - skjønner du virkelig har godt av nok søvn!!!

tror nok dessverre ikke det bare gjelder strømpebukser heller, skjønner du....

Generelt er det nok litt vanskeligere å finne klær til babygutter, og jeg synes det bare har blitt vanskeligere jo større han har blitt. Nå strever jeg veldig med å finne langarmede bodyer i str 86...

Og selvsagt er hovedsaken at han er varm og god og hel i tøyet, men neimen om min lille pode skal sprade rundt i lyserødt og blonder altså.... :-)

Generelt er det nok litt vanskeligere å finne klær til babygutter, og jeg synes det bare har blitt vanskeligere jo større han har blitt. Nå strever jeg veldig med å finne langarmede bodyer i str 86...

Og selvsagt er hovedsaken at han er varm og god og hel i tøyet, men neimen om min lille pode skal sprade rundt i lyserødt og blonder altså.... :-)

Merkelig det der altså. Guttebabyer skal liksom bli store fra det sekundet de er født. Man finner massevis av gensere og bukser med masse dill på. Man kan også finne mange joggedresser _med hetter_. Det er nok veldig behagelig å ha på for en liten kropp som ligger 97% av tiden.

Skjønner ikke hvorfor det ikke lages med praktiske klær til guttebabyene også?

Jeg har faktisk lyst til å ha en baby enda noen måneder jeg!!!

Annonse

Gjest girasol

Enig med deg :-) Og spesiellt i den biten om at det blir vansekligere og vanskeligere jo eldre han blir. Nå er knærten i brytningen mellom størrelse 86 og 92, og jeg finner altså nesten ikke hverken pysjer eller bodyer til ham jeg... For ikke å snakke om strømpebukser. Og jeg vil heller ikke ham spradende rundt i rosa og blonder. Selv om jeg faktisk endte opp med å kjøpe Kavat vintersko i jenteversjonen til ham, men det var virkelig et unntakstilfelle og kun fordi de skoene er gudegitte ;-)

M.v.h.

Gjest trultemor25

Jeg har nettopp kjøpt barselgave til gutten til søstra mi, der blandt annet en strømpebukse. Denne var bå med noe biler eller noe på, kjøpt på H&M. I str 50/56 da, men det hang da masse der, men jeg la ikke merke til resten av størrelsene. Eller har jeg ingen erfaringer med guttestrømpebukser da jeg har ei jente selv.

Jeg har nettopp kjøpt barselgave til gutten til søstra mi, der blandt annet en strømpebukse. Denne var bå med noe biler eller noe på, kjøpt på H&M. I str 50/56 da, men det hang da masse der, men jeg la ikke merke til resten av størrelsene. Eller har jeg ingen erfaringer med guttestrømpebukser da jeg har ei jente selv.

De hadde fått inn den buksa hos oss også nå - så jeg kjøpte 2. En i str. han bruker nå og en i neste!

Men så du flere guttestrømpebukser?

Gjest trultemor25

De hadde fått inn den buksa hos oss også nå - så jeg kjøpte 2. En i str. han bruker nå og en i neste!

Men så du flere guttestrømpebukser?

La ikke merke til noen andre. Jeg så den og tenkte "oj, den var fin, den tar jeg" og duret videre..

Annonse

De selger strømpebukser med Disney motiv på Spar her jeg bor. Gode og myke er de også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...