Gå til innhold

Trondheim 4 og 6 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Leikogmoro

Vitensenteret er artig og interessant, vil ha prøvd det tror jeg.

Om de trenger å "rase" fra seg så er Zitrus lekeland på Solsiden ypperlig. Masse fysiske utfordringer :-)!

Kafé der og, om ikke så veedlig trivelig. Men grei nok for voksne som er der sammen med ungene.

Det er ikke så mye for barn i Trondheim, dessverre. :o( Pirbadet er åpent fra 8-22 eller noe sånt og er ypperlig! I helgene er det alt for fullt, men på hverdager er det et paradis! :o)

Vitensenteret tror jeg muligens de er litt små til, men du kan jo prøve.

Vitensenteret er artig og interessant, vil ha prøvd det tror jeg.

Om de trenger å "rase" fra seg så er Zitrus lekeland på Solsiden ypperlig. Masse fysiske utfordringer :-)!

Kafé der og, om ikke så veedlig trivelig. Men grei nok for voksne som er der sammen med ungene.

Ups, så ikke gjennom innleggene først.

Annonse

Middag på Egon i Tyholttårnet er en favoritt hos mine på samme alder. Pannekakene der er visst veldig gode :)

Ellers så er det masse utstoppede dyr og middelalderutstilling på Vitenskapsmuseet. En liten kafè er det også der.

Jeg tror Pirbadet åpner kl 10 i helgene. Sjekk www.pirbadet.no

Gjest kos dere

Har ikke vært på vitensenteret med min 4 åring fordi mange sier at de bør være eldre for å ha glede av det.

Kan du ikke dra ned på Ravnkloa og se på de levende fiskene i kummen der?

Gå på det økologiske bakeriet i Thomas Angells gate før det fylles opp av folk, nyt god mat og fred og ro sammen med ungene.

Gå på en lekebutikk og si at de skal få en liten ting hver som bygave og la ungene bestemme tempo.

Det er skøytebane og utleie av skøyter på torget.

Gå inn i Nidarosdomen og la ungene bestemme farten ( de lar seg fasinere av det store bygget ser du) og la dem tenne et lys for noen de kjenner som ikke lever lenger?

Gå på biblioteket, sett deg i en god sofa og la ungene hente bøker du kan lese eller som de ser i selv. Biblioteket har også en veldig koselig kafe med verdens største boller..

Gubben og katten går på kino for tiden

Ha en fin lørdag i Trondheim!

Dra på lekeplassen nede på marinen.

Gjest kos dere

Det er ikke så mye for barn i Trondheim, dessverre. :o( Pirbadet er åpent fra 8-22 eller noe sånt og er ypperlig! I helgene er det alt for fullt, men på hverdager er det et paradis! :o)

Vitensenteret tror jeg muligens de er litt små til, men du kan jo prøve.

Er ikke enig med deg jeg! :-)

Ungene kan jo oppleve BYEN, og ikke nødvendigvis dra på spesialtilpassede komerse greier for barn...

Er ikke enig med deg jeg! :-)

Ungene kan jo oppleve BYEN, og ikke nødvendigvis dra på spesialtilpassede komerse greier for barn...

Å oppleve byen er ikke tingen i januar med +5 grader og pissregn... ;o)

Men på sommeren med sol, varme, softis og yrende folkeliv så er jeg enig med deg. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...