Gå til innhold

Hvem er teit? *irritabel*

Anbefalte innlegg

Hadde en diskusjon med sambo over kjøkkenbenken i dag. Han hadde handlet middag, jeg skulle lage.

Han hadde bl.a. kjøpt løk, og det er den ene matvaren jeg kategorisk nekter å tilberede; jeg bare renner fra øyne og nese, svir gjør det også. Dessuten liker jeg ikke løk engang. Så jeg gir beskjed om at vil han ha løk, så kan han lage den, mens jeg lager resten.

Jeg syns det må være greit at når jeg _alltid_ er den som lager middag, så kan jeg forlange at de (ytterst få) gangene han vil ha løk til maten, så kan vi lage mat sammen; han løken og jeg alt det andre.

Han syns jeg er teit som ikke vil lage løk, jeg syns han er teit som forventer at jeg skal lage løk.

Sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215957-hvem-er-teit-irritabel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• filiokus81

4

• Sofline

3

• tonie

2

• Sofies mamma

2

Her er det alltid sambo som skjærer løk (når han ikke jobber da)

Vi lager ofte middagen sammen å da vet han at jeg ikke er særlig glad i å skjære løk så det gjør han med glede.

Enten får dere fortsette å krangle pga en løk eller så kan dere investere i en løk kutter.

Annonse

de _ytterst få gangene_ han vil ha løk... og du allikevel alltid lager maten...- vel, jeg ville gjort det av kjærlighet for min mann.

"..vel, jeg ville gjort det av kjærlighet for min mann"

Syns faktisk HAN kunne gjort det av kjærlighet til henne jeg da...

Jeg liker å vaske og brette sammen tøy, men er ikke like glad i å legge det på plass i skapet. Da setter jeg stor pris på at min bedre halvdel gjør dèt for meg = )

Annonse

Hva med en løkkutter fra Tupperware? Jeg var nemlig på mitt aller første Tupperware-party forrige uke, og kjøpte der en genial løkkutter.

Del løken i tre-fire deler, legg den i en plastikkbeholder, og vri rundt. Ut kommer ferdig hakket løk. Voila!

Så lett at selv mor kan gjøre det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...