Gå til innhold

Hvem er teit? *irritabel*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• filiokus81

4

• Sofline

3

• tonie

2

• Sofies mamma

2

Jeg er hjemme med lillemor på 4 mnd, mens han har både studier og jobb. Men ja, han mister alle privilegier når jeg må ut i jobb igjen ;-)

Si til ham at å ta seg av en på 4 måneder også er en fulltidsjobb.Han kan ikke forlange at du skal gjøre alt, hvis han ligger på sofaen med det samme han tråkker over dørstokken.

Jeg er hjemme med lillemor på 4 mnd, mens han har både studier og jobb. Men ja, han mister alle privilegier når jeg må ut i jobb igjen ;-)

Vel, det hadde ikke fritatt mannen for matlaging i mine øyne...

Seriøst: Å være hjemme med barn er ikke nødvendigvis total avslapning, og det som skjer etter arbeidstid deler man på. Studier er vel og bra, men familien må komme først.

Men nå er jo jeg generelt litt rødstrømpe når det kommer til likestilling i heimen, da...

Vel, det hadde ikke fritatt mannen for matlaging i mine øyne...

Seriøst: Å være hjemme med barn er ikke nødvendigvis total avslapning, og det som skjer etter arbeidstid deler man på. Studier er vel og bra, men familien må komme først.

Men nå er jo jeg generelt litt rødstrømpe når det kommer til likestilling i heimen, da...

Det heter ikke rødstrømpe. Det heter fornuftig!!!:-)

Annonse

Det heter ikke rødstrømpe. Det heter fornuftig!!!:-)

Vel, ikke hvis du spør visse personer i min omgangskrets...

De mener at jeg plager den stakkars mannen min - han både lager mat, vasker gulv, rydder, vasker klær og steller ungene. Og tenk - han må pakke barnehagesekkene også! Og attpåtil har han 100 % jobb...

At jeg gjør alle de samme tingene og har 100 % jobb teller ikke.

DA får jeg røde strømper, da!

Si til ham at å ta seg av en på 4 måneder også er en fulltidsjobb.Han kan ikke forlange at du skal gjøre alt, hvis han ligger på sofaen med det samme han tråkker over dørstokken.

Ehm... Jeg må faktisk si meg uenig. Jeg var hjemme med Squishy de første tre månedene og forhold til full jobb, så er det utrolig lett.

Annonse

Ehm... Jeg må faktisk si meg uenig. Jeg var hjemme med Squishy de første tre månedene og forhold til full jobb, så er det utrolig lett.

Jeg har også gått hjemme med barn (ikke mitt eget, men det går for det samme her), og synes ikke det var vanskelig, men de fleste jeg har hatt dette oppe med, er uenige.

Vel, ikke hvis du spør visse personer i min omgangskrets...

De mener at jeg plager den stakkars mannen min - han både lager mat, vasker gulv, rydder, vasker klær og steller ungene. Og tenk - han må pakke barnehagesekkene også! Og attpåtil har han 100 % jobb...

At jeg gjør alle de samme tingene og har 100 % jobb teller ikke.

DA får jeg røde strømper, da!

Det aller verste med mannen din er allikevel at han ikke faller fullstendig sammen om du lar han være alene i huset i mer enn tre timer.

;-)

mvh

Det aller verste med mannen din er allikevel at han ikke faller fullstendig sammen om du lar han være alene i huset i mer enn tre timer.

;-)

mvh

Stemmer!

Og ekstra sympati får han av enkelte når jeg reiser bort med jobben min - og ikke fyller fryseren med ferdiglaget middagsmat! For det gjør nemlig en god husmor!

Sukk...

Gjest Valnøtt

Grunnen til at øynene dine renner av løken er at den skiller ut gass når du skjærer i den.

Hvis du tenner noen stearinlys og setter de rett ved der du skjærer løken brenner de opp gassen og du slipper rennende øyne.

MEN....

Liker du ikke løk så dropper du selvsagt hele løken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...