Gå til innhold

Her er jeg, og her blir jeg en stund, HÅPER jeg....

Anbefalte innlegg

Gjest Destini

Hallo til alle!

Har stilt noen spørsmål her i det siste, og takker pent for alle fine svar! Nå er avgjørelsen tatt: vi velger Sør-Korea og Verdens Barn.

SÅ etter å starte på Doktor Online i 1999, på UFB-forum, over til gravid-forum, så noen år på småbarnsforum, og nå er lykken stor over å havne her på adopsjons-forum.

Gruer meg som en hund til sosialrapport-besøka, men kommer vel gjennom disse også.

Tusen takk til dere som tipset meg om Korea, hadde i utgangspunktet ikke tenkt det landet i det hele tatt!

mvh

Fortsetter under...

Gjest koreamamma2006

Hei

Gratulerer med et godt valg. Du vil garantert ikke angre!!!!

Vi venter på tildeling av barn nr.2 fra Sør-Korea denne våren/sommeren, og har en gutt på snart 2år fra samme land.

Lykke til med sosialrapporten

Hilsen en stolt koreamamma

thuva1365380402

Gratulerer med valg av land. Dere går en spennende tid i møte.

Vi har selv adoptert fra Sør-Korea, og har en sønn på snart 3 år. Venter nå på godkjennelse for nr. 2.

Har du lyst, er det bare å ta kontakt på [email protected]

Ellers har vi i Koreaklubben et eget forum, www.koreaklubben.com. Der inne er det mange som har fått barn, og som venter på nr. 1.

Lykke til med hjemmebesøkene.

Tao1365380839

Hei!

Vi har samme historikk. Jeg har også vandret på samme måte som deg. Jeg var Cirkeline på UFB og på Gravid og litt på småbarn, men nicket mitt fikk jeg ikke tilbake da jeg returnerte igjen - denne gang i dette foraet.

Nå venter vi på Kinatildeling om en stund.. Vi har Lid i begynnelsen av august - og det begynner å nærme seg :)

Gratulerer med valg av land. Dere kommer garantert ikke til å angre. Vi har en Koreaprins på litt over 2 år, og venter nå spent på tildeling av nr. 2, forhåpentligvis nå i februar.

Vi gleder oss veldig til å reise tilbake til fantastiske Seoul.

Lykke til videre i prosessen. OG når det gjelder barnevernet, er det ikke noe å engste seg for.

Annonse

Gratulerer med avgjørelsen som er tatt. Det landet man til slutt ender opp med føles i alle tilfeller 100% riktig. Og når man endelig har barnet i hus så kan man ikke engang fatte at man noen gang vurderte et annet land:-)

Og du, sosialrapport-besøkene er overhodet ikke noe å grue seg til. Vet ikke hvor mange innlegg jeg har lest her inne hvor adoptivsøkere har grudd seg til besøkene, for så å komme tilbake med en veldig positiv rapport i ettertid av besøket. Det går så greitt så.. Ikke trenger dere vaske ned huset og bake hjemmebakst heller:-)

Et lite tips er å forberede seg på spørsmålene de stiller. Vet dere hva de vil spørre om så er det jo ikke noe å grue seg til.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...