Gå til innhold

om fub

Gjest nysgjerrig jeg

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig jeg

Jeg ser at i det siste så har det blitt så mange inne på fub.

Og det ser ut til at mange fler har skrevet om tildelinger der inne.

Har det alltid vært så mange der eller er det nå i det siste som har kommet til så mange?

Selv blir jeg litt lei av å se på alle blinkende, vinkende smilefjes osv. Det blir for mye av det gode.

Hvorfor har mange flyttet over tro? Noen spesiell grunn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216011-om-fub/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vet jeg hvorfor det er slik, men som "veteranfubber" kan jeg være enig i at det er blitt en dle fler der i det siste. Synes det er kjempekoselig jeg.

Det er vel smak og behag når det gjelder nettsider som alt annet, og jeg trives veldig godt på FUB. Jeg synes det er mer oversiktlig og personlig enn DOl.

Men for all del,- jeg er ofte her inne også jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216011-om-fub/#findComment-1589890
Del på andre sider

Det har kommet mange flere på FUB nå i det siste, kanskje fordi den siste gruppa som fikk tildelinger har vært veldig aktive og det generelt har skjedd mye på forumet - det gjør kanskje at det virker mer interessant for flere?

Jeg var mest aktiv på dol den første tiden da jeg begynte å ferdes på disse forumene, men etterhvert som en blir kjent synes jeg det er mye hyggeligere på fub. Noe av grunnen til det er kanskje at det har vært mindre og dermed mer oversiktlig og personlig, så det blir selvfølgelig spennende å se hvordan det utvikler seg. Men delvis skyldes det også at vi har vært forskånet for sabotører der. Tror vel at fub også er et nyere forum enn dol - det er kanskje noe av forklaringen? Det kan sikkert bli litt mye "farger og fjas" på fub, særlig i det siste med alle tildelingene, da. Men det lærer en seg å overse hvis en ellers er interessert og en lærer seg jo etterhvert også hva som er verdt å lese og ikke, eventuelt.

Men ellers er vel dette egentlig et spørsmål som noen av de nye bør svare på....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216011-om-fub/#findComment-1589942
Del på andre sider

Gjest Linn fra Stavanger

Hei,

Jeg har vært aktiv her og på FUB i ca 1,5 år. Jeg er mer aktiv på FUB enn jeg er her. Årsaken ligger vel i at man på FUB er litt mer tålmodig med hverandre. Dersom du ikke liker smiliene, kan du jo bare la være å bruke dem. Jeg lar ofte være å bruke dem.

På DOL er det enkelte provokatører som kan være aktive til tider.Noe slikt har man ikke på FUB. På FUB kan man ikke hele tiden skifte nick. Tror at det gjør at terskelen for å skrive kødde innlegg større. Webmaster stenger ut de som ikke ter seg.

FUB har også hatt en gjeng der som har vært ganske aktive det siste 1,5 året, spesielt blant de som skal adoptere fra Kina. Det gjør at vi klarer å finne en del Kina-rykter, noe som igjen tiltrekker seg flere.

Websida til FUB har også en flink moderator som er svært aktiv.

Når det er sagt, synes jeg også at dette er et fint fora, men som sagt føles det litt mer beskytta inne på FUB. Ventetiden er nesten som å kjøre berg og dalbane, og da kan det være godt at andre har litt overbærenhet og trøst når du uttrykker deg litt klønete eller har en dårlig dag.

Vennlig hilsen

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216011-om-fub/#findComment-1589996
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...