Gå til innhold

hva heter denne kuren?


Gjest sdtghkio

Anbefalte innlegg

Gjest sdtghkio

Det er noe slankemiddelkur. Pulver som blandes ut i vann. Heter noe med campridge/cambridge eller noe lignende..

Noen som skjønner hvilket navn jeg leter etter, samt hvor man kan få tak i dette? (har søkt på ulike helsekostbutikker på nettet, men ikke funnet tilsvarende)

(om noen veit hvordan denne kuren funker så si gjerne litt om det også)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Det er noe som heter Cambridge og kjøpes på helsekostbutikker.

Jepp, og om du klarer å svelge svineriet så vil det funke, men du må selvsagt ikke gå tilbake til din gamle livsstil for da fyker du opp igjen temmelig raskt.

Herbalife smaker uendelig mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jepp, og om du klarer å svelge svineriet så vil det funke, men du må selvsagt ikke gå tilbake til din gamle livsstil for da fyker du opp igjen temmelig raskt.

Herbalife smaker uendelig mye bedre.

"Jepp, og om du klarer å svelge svineriet så vil det funke, men du må selvsagt ikke gå tilbake til din gamle livsstil for da fyker du opp igjen temmelig raskt."

Så du mener jenta over skal bytte ut fast føde med diverse milkshakes for resten av livet?

Nutrilett og hva nå alt dette heter er ikke noe mer enn kabohydrater, proteiner og fett i pulverform.

De samme resultatene kan oppnås med normal mat, men da forutsettes det naturligvis at man er bevisst på hva man dytter i seg.

Ved å dytte i seg pulver lærer man absolutt ingenting om hvordan man skal spise fornuftig, men det gjør man hvis man leser litt om hva kroppen trenger og spiser deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

"Jepp, og om du klarer å svelge svineriet så vil det funke, men du må selvsagt ikke gå tilbake til din gamle livsstil for da fyker du opp igjen temmelig raskt."

Så du mener jenta over skal bytte ut fast føde med diverse milkshakes for resten av livet?

Nutrilett og hva nå alt dette heter er ikke noe mer enn kabohydrater, proteiner og fett i pulverform.

De samme resultatene kan oppnås med normal mat, men da forutsettes det naturligvis at man er bevisst på hva man dytter i seg.

Ved å dytte i seg pulver lærer man absolutt ingenting om hvordan man skal spise fornuftig, men det gjør man hvis man leser litt om hva kroppen trenger og spiser deretter.

Psst.. jeg tror DicklessNick bare tøyser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Psst.. jeg tror DicklessNick bare tøyser :)

Hehe, ok. Det forsto jeg faktisk ikke. Det er jo ikke grenser for hva folk får seg til å skrive i ramme alvor om et såkalt slankeprodukt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hehe, ok. Det forsto jeg faktisk ikke. Det er jo ikke grenser for hva folk får seg til å skrive i ramme alvor om et såkalt slankeprodukt. :)

Bra jeg passer på ;)

Men du har rett. Folk skriver det utroligste og tror på det utroligste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker vel på f.eks denne?:

http://www.buyhelse.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=497

Jeg ville heller gått for å øke forbruket og forbrenningen framfor sånne kurer. Jeg tar en time på treningssenter hver dag (man-fre) og da trenger jeg ikke å tenke på hva jeg spiser.Pluss at det å trene en kombinasjon av styrke og kondisjon gir en friskere og sterkere kropp som ikke bare forbrenner mye mer men også er fastere og mer motstandsdyktig mot alt fra influensa til belastningsskader :-)

Lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok. Det forsto jeg faktisk ikke. Det er jo ikke grenser for hva folk får seg til å skrive i ramme alvor om et såkalt slankeprodukt. :)

Nei jeg tøyser ikke. Personen som startet tråden spurte spesifikt etter dette slankemiddelet, og jeg bekreftet hva jubalong sa, at det finnes.

Videre skinner nok min personlige mening gjennom - nemlig at det ikke smaker noe godt. Men at det funker det er bevist, det har jeg sett mange ganger. Likeledes har jeg hørt utrolig mange si som meg, at det er alldeles uspiselig.

Jeg har ikke anbefalt at personen som startet tråden bør begynne med dette, jeg har kun bekreftet et svar.

Dersom du hadde giddet å lese hele tråden hadde du kanskje fått med deg det, men jeg tviler! *rister på huet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nei jeg tøyser ikke. Personen som startet tråden spurte spesifikt etter dette slankemiddelet, og jeg bekreftet hva jubalong sa, at det finnes.

Videre skinner nok min personlige mening gjennom - nemlig at det ikke smaker noe godt. Men at det funker det er bevist, det har jeg sett mange ganger. Likeledes har jeg hørt utrolig mange si som meg, at det er alldeles uspiselig.

Jeg har ikke anbefalt at personen som startet tråden bør begynne med dette, jeg har kun bekreftet et svar.

Dersom du hadde giddet å lese hele tråden hadde du kanskje fått med deg det, men jeg tviler! *rister på huet*

Det er ingen grunn til å riste på hodet. Kommentaren din over går likefullt som så:

"Jepp, og om du klarer å svelge svineriet så vil det funke, men du må selvsagt ikke gå tilbake til din gamle livsstil for da fyker du opp igjen temmelig raskt."

Jeg spør igjen:

Du mener altså at jenta over skal fortsette på pulverkur permanent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å riste på hodet. Kommentaren din over går likefullt som så:

"Jepp, og om du klarer å svelge svineriet så vil det funke, men du må selvsagt ikke gå tilbake til din gamle livsstil for da fyker du opp igjen temmelig raskt."

Jeg spør igjen:

Du mener altså at jenta over skal fortsette på pulverkur permanent?

Nei, jeg mener hun må legge seg på en mer fornuftig livsstil enn den som gjorde at hun gikk opp i vekt. Fedon, Libra etc har gode kostråd.

Så vil jeg be deg om å slutte å overanalysere mine innlegg og ANTA både dette og hint - DET er uhøflig det, og viser meget dårlig kommunikasjonsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...