Gå til innhold

Jeg er så imponert over dere!


Gjest Etergram

Anbefalte innlegg

Gjest Etergram

Har vært fast besøkende på SATS 5 dager i uken i flere år. Trening har blitt en livsstil, men har full forståelse for de som ikke gidder eller orker. Sofaen er digg, og mat er enda mere digg :)

Men uansett, etter utallige timer på SATS så blir det jo slik at man legger merke til hvem som er til stede. Jeg er mest opptatt av meg og mitt, gidder ikke å bruke 5 timer i uken på trening for å stirre , men man kan ikke unngå å legge merke til andre. Og jeg synes det er så utrolig flott det jeg ser.

Der møter støtt og stadig opp mennesker som tydelig har hatt en fin jul med mye god mat, og som tydeligvis aldri har vært på treningsstuio før. Ikke er de spesielt unge heller, men trene skal de. Flott! Nå vet jeg skal være litt forsiktig med formuleringen her: jeg som ung jente som går på treningsstudio er blant de mest mislikte folkegruppene i dette landet slik jeg har fått inntrykk av. Mange tror treningsstudio er for topptrente, lekre mennesker som liker å vise seg frem. Dette resulterer ofte i at vanlige" mennesker ikke tørr å møte opp (min mor tror at om hun viser seg et ett treningsstuio kommer alle til å slutte med det de driver med, stirre, le og peke på henne). Dette er tull!

Stå på folkens! Møter jeg deg på sats og du ikke aner hvordan du skal bruke apparatet foran deg, spør, og jeg hjelper deg gjerne. Og bare så du vet det; jeg driter i hvor mye du løfter. Og klarer du bare nivå 1 på sykkelen, så ikke lat som om du klarer mer. Hev hodet og trå ivei!

Stå på folkens, og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint innlegg:)

Jeg er en av de som henger litt etter, hehe. Går ikke på timer med koordinasjon (ikke min sterke side).

Men jeg stooor trives! Og jeg tenker som du tenker. Selv om jeg ikke er verdens beste, synes sikkert folk at jeg er flink som møter opp og gjør mitt beste:)

Har nå fått dilla på Kickpuls. Kjempe gøy!!

Og så merker jeg at jeg blir bedre og bedre.

Nå skal jeg kanskje trene meg opp til Styrkeprøven. Det skal være ett mål. Aner ikke om jeg klarer det, men det står iallefall ikke pøå viljen min tror jeg:)

her en dag gikk jeg over fra Spinning1 til 2. Da har jeg trenet der litt over ett år. Det føles bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten også fått dilla på Core. Det utfordrer balansen min. Hender jeg ramler av, men pytt pytt. Det gjør til og med instruktøren, hehe.

(Jeg er forresten 26 år, så er ikke en av de "gamle" på studioet). Sliter bare litt med koordinasjon, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...