victoria2 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hei. eg er en jente på snart 17 år som veger litt over 50 kg er 163cm. eg lurte på: -hva slags mat må eg spise for å holde vekten, evt:ikke spise? -å er du en lege som kan lage et kort treningsprogram til meg slik at eg får stramet opp kroppen min til sommeren? helsing j17 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Du er allerede syltynn og skal fortsette å spise normal mat - grovt brød med vanlig pålegg, mye frukt og grønt, vanlig middag med mye grønt og godteri og slikt hører helgen til. 4 måltider om dagen + gjerne et par mellommåltider hvor du spiser litt frukt og/eller grønt. Hvis du synes du trenger litt oppstramming så tren lett. Lange gåturer, sykkelturer og litt bøy og tøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.