Gjest campestre Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 ska du t byen på onsdag ? Lurte på om eg kunne sitta på :-) 0 Siter
Melissa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Har du fått meg deg HVOR vi skal være? 0 Siter
Gjest campestre Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Har du fått meg deg HVOR vi skal være? nei - det har eg isje. Isje du heller ? 0 Siter
Melissa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 nei - det har eg isje. Isje du heller ? nope! Får vel bare reisa innøve å se om me finne nogen ;-) 0 Siter
snø Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 nope! Får vel bare reisa innøve å se om me finne nogen ;-) Jeg har vært bortevekkreist i helgen, men har store planer om å booket bord i morgen. Om jeg finner noen som kan ta i mot oss ca 20 som vi blir da....! Melding følger i morgen kveld! Beste hilsen fra 0 Siter
Melissa Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg har vært bortevekkreist i helgen, men har store planer om å booket bord i morgen. Om jeg finner noen som kan ta i mot oss ca 20 som vi blir da....! Melding følger i morgen kveld! Beste hilsen fra he-he, så flott at du ordner opp ;-). Skal bli koselig å treffes!! Klem 0 Siter
elly Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Så kjekt, campestre! Klart vi må kjøre kollektivt Mulig jeg har litt problem med å få bil den kvelden, men vi skal alltid få det til! I verste fall kan vi jo ta toget :-D Vi kan jo mailes. 0 Siter
Gjest campestre Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Så kjekt, campestre! Klart vi må kjøre kollektivt Mulig jeg har litt problem med å få bil den kvelden, men vi skal alltid få det til! I verste fall kan vi jo ta toget :-D Vi kan jo mailes. Problemet mitt er jo at jeg ikke er så kjent i Oljebyen , men jeg vet å finne den :-) Så hvis du ikke har bil , så kan jeg kjøre - det er ingen problem ;-) 0 Siter
escimo Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Problemet mitt er jo at jeg ikke er så kjent i Oljebyen , men jeg vet å finne den :-) Så hvis du ikke har bil , så kan jeg kjøre - det er ingen problem ;-) Kjekt at du også kommer!! Forstår på nick'et ditt at du har vært i Bucaramanga, så jeg har sikkert litt ting og tang jeg lurer på :-) Vi fikk distriktet Bucaramanga i juli og venter fremdeles! Snakkes på onsdag.. 0 Siter
Gjest campestre Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Kjekt at du også kommer!! Forstår på nick'et ditt at du har vært i Bucaramanga, så jeg har sikkert litt ting og tang jeg lurer på :-) Vi fikk distriktet Bucaramanga i juli og venter fremdeles! Snakkes på onsdag.. jes - du kan få vite det meste :-) Album ? 0 Siter
escimo Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 jes - du kan få vite det meste :-) Album ? Album e fint vettu... :-) Vil gjerne se bilder!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.