Gå til innhold

Vi slapp ikke unna med spysjuka light :-(((

Anbefalte innlegg

Tenkte 2-årsdagen jeg også men så ble det bare litt lengre. :) Ble jo ramaskrik når jeg fjernet den og fikk meg til å lure på om det var verdt det.

Alle tre ungene har vært "puppe-gale", så vi har måttet ta i bruk gradvis avvenning. Siden jeg ikke ammer hver dag lengre, så har det blitt såpass lite melk igjen. Det fører også til at minsten har mista litt av interessen. Hun vil heller "krafse" oppi genseren :-/

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

5

• tiliti

3

• Mirabell

2

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Før du setter deg ned å gruer deg til deres tur, foreslår jeg at dere som ikke har fått det og dere som har det tar 5-10 dråper grapefruktkjerneekstrakt for å drepe de kjipe magebaseluskene. Etter det, tar dere melkesyrebakterier for å stabilisere floraen. Da tror jeg dere skal være noenlunde reddet.

Øh, grapefruktkjerneestrakt har jeg ikke i hus... Lurer på om jeg bør løpe og kjøpe...Helsekosten?

Forøvrig tar jeg nonijuice-tabletter. Kanskje det er det som foreløpiig har redda meg? Minsten (som fortsatt får pupp nå og da) og jeg har sluppet lettest unna (enn så lenge?).

Jeg merker iallefall at magen min generellt sett blir bra av nonijuice!

Snuppa fikk pupp isted, men det var visst ikke særlig mye der inni. Hun sa bare "nættn tont melk pupplupp" (nesten tomt for melk i "puppeluppen")

Jeg kommer nok til å gi henne så lenge hun vil ha fram til toårsdagen i mai. Da er iallefall den verste lett-å-bli-syk-tida over :-)

Da jentungen var omtrent som minsten din er nå, hente det at hun tuslet bort til meg, så forhåpningsfullt på meg og sa: 'E bytte puppen nå?'

Det var jo det jeg sa når den ene var tom og hun ikke kom på å fortsette på den andre selv... Hun kalte også puppen for puppelupp :)

Lillevill blir nok også ammet i et par år, minst, om hun vil. Da jentungen ble født hadde jeg tenkt ett år, og syntes det var lenge, egentlig. Så feil kan man ta...

Da jentungen var omtrent som minsten din er nå, hente det at hun tuslet bort til meg, så forhåpningsfullt på meg og sa: 'E bytte puppen nå?'

Det var jo det jeg sa når den ene var tom og hun ikke kom på å fortsette på den andre selv... Hun kalte også puppen for puppelupp :)

Lillevill blir nok også ammet i et par år, minst, om hun vil. Da jentungen ble født hadde jeg tenkt ett år, og syntes det var lenge, egentlig. Så feil kan man ta...

Moro at det ikke bare er mine pupper som heter puppelupper :-)

Jenta mi pleier å spørre om puppen sover. Gjør den det, får hun nemlig ikke pupp ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...