org Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg ser ikke sammenlikningen i det hele tatt. Mye på grunn av at jeg ikke klarer å tenke i de baner når det gjelder barn. Derfor har datra fått ha bikini så ofte og mye hun vil. Og jeg kan faktisk ikke fatte at det er noe "galt" eller seksualisert ved det. Nå foretrekker hun selv badedrakt, for det er mye bedre å svømme i, synes hun. Glemte å si at i den halve timen de spiser frokost, får de se tv. En tid måtte vi kutte det ut, for de glemte å spise. De fikk ikke se - og forsto etterhvert at hvis de ikke spiste - da ble tv slått av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest neve Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Om jeg hadde sett bildene utenfor denne tråden (f.eks i en vanlig kleskatalog) hadde jeg aldri reagert. De som legger noe seksuelt i dette, ville lagt noe seksuelt i alle bilder av små barn. Enig med deg. Har sett disse bildene flere ganger, da jeg har bladd noen ganger gjennom denne katalogen (nyeste til H&M)fordi jeg pleier å bestille klær derfra. Har aldri sett noe seksuelt i disse bildene, og hadde vel heller ikke vært helt god om jeg hadde gjort det. Både jeg og mannen her i huset synes disse diskusjonene til tider kan være ganske kvalme, da det nettopp er de som reagerer mest som faktisk ser noe seksuelt i barn og barneklær. Disse områdene er det vel de færreste av oss som kopler sammen. Naiv? ja mulig. Men jeg ser ikke noe sexy i barn, og det er vel ofte heller slik at det er de som skriker høyest som faktisk har noe å skjule..? Bare lurer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Bra sagt. Og jeg som trodde jeg skulle få så øra flagret da:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Enig, jeg hadde ikke reagert noe på dem om ikke det hadde blitt påpekt hvor "spekulative" de var... Godt å høre at det er fler av oss:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det er selvølgelig stas å kunne ha på seg noe som de ser på som en voksen ting vettu Ja, det er vel det det dreier seg om. Sukk... Også jeg som synes at barn skal være barn lengst mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kizmiaz Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Enig med deg. Har sett disse bildene flere ganger, da jeg har bladd noen ganger gjennom denne katalogen (nyeste til H&M)fordi jeg pleier å bestille klær derfra. Har aldri sett noe seksuelt i disse bildene, og hadde vel heller ikke vært helt god om jeg hadde gjort det. Både jeg og mannen her i huset synes disse diskusjonene til tider kan være ganske kvalme, da det nettopp er de som reagerer mest som faktisk ser noe seksuelt i barn og barneklær. Disse områdene er det vel de færreste av oss som kopler sammen. Naiv? ja mulig. Men jeg ser ikke noe sexy i barn, og det er vel ofte heller slik at det er de som skriker høyest som faktisk har noe å skjule..? Bare lurer. Hæ? Seriøst? Så alle småbarnsmammaene her som synes disse bildene var ekle "har noe å skjule" ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest neve Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hæ? Seriøst? Så alle småbarnsmammaene her som synes disse bildene var ekle "har noe å skjule" ? Satt det en del på spissen da, og "alle" her mener ikke det samme som deg. Men jeg ser ikke den sammenhengen mellom barn og seksualitet som enkelte her gjør. Sier ikke at de hysteriske her og andre plasser er pedofile hele gjengen, men kanskje litt for fiksert på temaet? Har dessuten prøvd å tenke logisk, og jeg skulle tro at pedofile tenner på barn fordi de er barn, og ikke for at de går i voksenklær og bikinioverdeler..Kunne de da ikke bare tenne på voksne da heller? Dessuten tenker de helt motsatt i andre land. Når vi her i Norge skriker opp om "sexy" bikinioverdeler, er det i USA ikke lov for verken kvinner eller småjenter/babyer å gå uten...Like sykt det og. En annen ting er at jeg på 70 tallet som liten jente hadde bikinioverdel, og mange andre med meg, og ingen skrek opp om det da. Verden i dag er hysterisk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Enig med deg. Har sett disse bildene flere ganger, da jeg har bladd noen ganger gjennom denne katalogen (nyeste til H&M)fordi jeg pleier å bestille klær derfra. Har aldri sett noe seksuelt i disse bildene, og hadde vel heller ikke vært helt god om jeg hadde gjort det. Både jeg og mannen her i huset synes disse diskusjonene til tider kan være ganske kvalme, da det nettopp er de som reagerer mest som faktisk ser noe seksuelt i barn og barneklær. Disse områdene er det vel de færreste av oss som kopler sammen. Naiv? ja mulig. Men jeg ser ikke noe sexy i barn, og det er vel ofte heller slik at det er de som skriker høyest som faktisk har noe å skjule..? Bare lurer. Jeg ser ikke noe seksuelt i barn. Derfor reagerer jeg når barn blir kledd eller poserer på en måte som damer gjør når de skal forsøke å se sexy ut på bilder. Det er å lære barna et uttrykk de ikke skjønner mye av. Og det er dessverre enkelte som setter alt for mye pris på et slikt uttrykk hos barn. Barn kan være lekende å glade når de skal vise fram klær. Men det blir kvalmt når de instueres til å skyte fram hoften og kopiere kom-og-ta-meg fra tåpelige voksne modeller. Ja, jeg synes denne holdningen er meget naiv. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torv Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Bikinibildene var ekle, det i midten var ikke så voldsomt før man tenker over det. Snuppa her ble fem på ettersommeren (august) i fjor og fikk i fjor sommer sin første badedrakt - kjempestas! Tidligere har hun brukt badetruse og vært meget fornøyd med det. Vet du, jeg tror det er nettopp dette de som produserer reklame er ute etter; å ikke legge merke til det før man egentlig ser lenge og godt på bildet. Vi er omgitt av reklame dagen lang, hver dag, og de trekker det lengre og lengre, i små små drag om du skjønner hva jeg mener. :0) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hadde jeg sett disse jentene på stranda/på gata, så hadde jeg nok ikke reagert i det hele tatt. Synes folk legger seg litt vel mye opp i slikt. At bildene kunne vært tatt på en litt "barnsligere" måte er jeg enig i, men jeg blir tydligvis ikke så provosert som mange andre her.... Jeg reagerer vel ikke så mye på klærne som måten de poserer på. Veldig unødvendig. Selv synes jeg en flat bikintopp, som en forkortet singlet, kan være søtt på jenter. Det brute jeg forresten selv som barn. Når utformingen av jentebikinier blir mer som om de hadde noe å putte i dem, synes jeg det blir ekkelt. Så forresten trekantBH-er med blonde i størrelse 6 år i en butikk i dag. Slikt er et fullstendig fremmedelement på en jentekropp. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Vet du, jeg tror det er nettopp dette de som produserer reklame er ute etter; å ikke legge merke til det før man egentlig ser lenge og godt på bildet. Vi er omgitt av reklame dagen lang, hver dag, og de trekker det lengre og lengre, i små små drag om du skjønner hva jeg mener. :0) Mvh Skjønner så absolutt hva du mener. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1593998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest neve Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg ser ikke noe seksuelt i barn. Derfor reagerer jeg når barn blir kledd eller poserer på en måte som damer gjør når de skal forsøke å se sexy ut på bilder. Det er å lære barna et uttrykk de ikke skjønner mye av. Og det er dessverre enkelte som setter alt for mye pris på et slikt uttrykk hos barn. Barn kan være lekende å glade når de skal vise fram klær. Men det blir kvalmt når de instueres til å skyte fram hoften og kopiere kom-og-ta-meg fra tåpelige voksne modeller. Ja, jeg synes denne holdningen er meget naiv. mvh Så det kan ikke være slik at noen PÅSTÅR at noen instruerer barna til å stå sånn og sånn, og at det kanskje ikke er sånn? Barn kan stå i alle slags positurer på en helt naturlig måte, uten at noen sier de skal gjøre det! Dette med denne jenta i bikini som leder hånden hit og dit; hvordan kan noen komme på tanken om at det er ment som noe seksuelt?? Ja jeg vet at barn brukes til mye galt og grusomt, og enkelte barneklær er bare kvalme både når det gjelder design og påtrykt skrift, men jeg mener at en ikke trenger å bli hysterisk og pirke i alt av klær og bilder av den grunn, eller begynne å rope opp når barnet vifter med hånden på et bilde. Jeg har min grunn til å ville dempe dette hysteriet. Bare for å trekke en sammenligning: Husker ikke nøyaktig når Bjugn saken kom opp, eller om det var denne som utløste denne perioden med intenst incestprat i aviser, TV, radio og blant folk ellers på slutten av 80-tallet. I alle fall var det mye opprør i forhold til incest da jeg var i tidlig pubertetsalder. Man hørte om det overalt, og det gikk så langt at jeg i ganske lang tid, over flere år faktisk, syntes det var ekkelt at faren min så på meg. Jeg syntes det var ekkelt å være nær han alene, og lurte mye på om han også kunne være sånn.. Min snille snille kloke pappa!!! Han som aldri i sitt liv har gjort meg eller noen andre noe vondt! Men alt oppstyret og fokuset på incest og overgrep i media fikk meg til å bli engstelig for menn; naboer, venner av familien, slektinger, og til og med min egen far! Jeg følte at han så på meg på en rar måte, jeg kunne drømme ekle drømmer, satte meg ofte utenfor synsfeltet hans, og det kunne lett ødelagt det etterhvert igjen gode forholdet mellom oss. Og aldri hadde noen gjort meg noe! Jeg har aldri snakket med han om dette, det ville blitt for sykt, og jeg håper han ikke noen gang oppfattet denne redselen min. Dette gikk jo etterhvert som jeg kom opp i 14-15 års alderen over, heldigvis, men det var veldig ekkelt der og da, og samtidig visste jeg at det var veldig galt av meg å tenke sånn om han og andre, så dårlig samvittighet hadde jeg samtidig. Voksen seksualitet er som regel forferdelig ekkelt for barn, og at de skal påprakkes slike meninger som mange har om kropper, bilder og klær i media, fører ikke alltid til noe positivt for barna. Å bli beskrevet som noe seksuelt og som et objekt, og det å bli oppmerksom på at noen kan se på deg på en anderledes måte kan føles grusomt ekkelt for et barn, og det kan virke hemmende på mange måter. Og det er det som regel hysteriske mødre som sørger for. Tenk på det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1594039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Så det kan ikke være slik at noen PÅSTÅR at noen instruerer barna til å stå sånn og sånn, og at det kanskje ikke er sånn? Barn kan stå i alle slags positurer på en helt naturlig måte, uten at noen sier de skal gjøre det! Dette med denne jenta i bikini som leder hånden hit og dit; hvordan kan noen komme på tanken om at det er ment som noe seksuelt?? Ja jeg vet at barn brukes til mye galt og grusomt, og enkelte barneklær er bare kvalme både når det gjelder design og påtrykt skrift, men jeg mener at en ikke trenger å bli hysterisk og pirke i alt av klær og bilder av den grunn, eller begynne å rope opp når barnet vifter med hånden på et bilde. Jeg har min grunn til å ville dempe dette hysteriet. Bare for å trekke en sammenligning: Husker ikke nøyaktig når Bjugn saken kom opp, eller om det var denne som utløste denne perioden med intenst incestprat i aviser, TV, radio og blant folk ellers på slutten av 80-tallet. I alle fall var det mye opprør i forhold til incest da jeg var i tidlig pubertetsalder. Man hørte om det overalt, og det gikk så langt at jeg i ganske lang tid, over flere år faktisk, syntes det var ekkelt at faren min så på meg. Jeg syntes det var ekkelt å være nær han alene, og lurte mye på om han også kunne være sånn.. Min snille snille kloke pappa!!! Han som aldri i sitt liv har gjort meg eller noen andre noe vondt! Men alt oppstyret og fokuset på incest og overgrep i media fikk meg til å bli engstelig for menn; naboer, venner av familien, slektinger, og til og med min egen far! Jeg følte at han så på meg på en rar måte, jeg kunne drømme ekle drømmer, satte meg ofte utenfor synsfeltet hans, og det kunne lett ødelagt det etterhvert igjen gode forholdet mellom oss. Og aldri hadde noen gjort meg noe! Jeg har aldri snakket med han om dette, det ville blitt for sykt, og jeg håper han ikke noen gang oppfattet denne redselen min. Dette gikk jo etterhvert som jeg kom opp i 14-15 års alderen over, heldigvis, men det var veldig ekkelt der og da, og samtidig visste jeg at det var veldig galt av meg å tenke sånn om han og andre, så dårlig samvittighet hadde jeg samtidig. Voksen seksualitet er som regel forferdelig ekkelt for barn, og at de skal påprakkes slike meninger som mange har om kropper, bilder og klær i media, fører ikke alltid til noe positivt for barna. Å bli beskrevet som noe seksuelt og som et objekt, og det å bli oppmerksom på at noen kan se på deg på en anderledes måte kan føles grusomt ekkelt for et barn, og det kan virke hemmende på mange måter. Og det er det som regel hysteriske mødre som sørger for. Tenk på det! Det ble litt for langt for meg å lese alt i kveldstravelheten. Vil bare bemerke dette. Jo, barn kan ha alle slags "naturlige" positurer. Men jeg lurer på hvorfor de som lager reklamen velger akkurat de bildene som gir assosiasjoner til voksne som forsøker å se sexy ut. Jeg dåner ikke av anstendighet og tenker ikke Bjugn, Bjugn av å se slike bilder. Men jeg mener at grenser stadig flyttes ved å avbilde barn slik i reklame. Grensen for seksualisering flyttes nedover i aldersgrupper. Og den generelle grensen for hva som skal være et seksualisert rom og ikke, utviskes mer og mer. Barn kan avbildes på 1000 andre og bedre måter. Derfor blir jeg provosert. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1594080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torv Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Så det kan ikke være slik at noen PÅSTÅR at noen instruerer barna til å stå sånn og sånn, og at det kanskje ikke er sånn? Barn kan stå i alle slags positurer på en helt naturlig måte, uten at noen sier de skal gjøre det! Dette med denne jenta i bikini som leder hånden hit og dit; hvordan kan noen komme på tanken om at det er ment som noe seksuelt?? Ja jeg vet at barn brukes til mye galt og grusomt, og enkelte barneklær er bare kvalme både når det gjelder design og påtrykt skrift, men jeg mener at en ikke trenger å bli hysterisk og pirke i alt av klær og bilder av den grunn, eller begynne å rope opp når barnet vifter med hånden på et bilde. Jeg har min grunn til å ville dempe dette hysteriet. Bare for å trekke en sammenligning: Husker ikke nøyaktig når Bjugn saken kom opp, eller om det var denne som utløste denne perioden med intenst incestprat i aviser, TV, radio og blant folk ellers på slutten av 80-tallet. I alle fall var det mye opprør i forhold til incest da jeg var i tidlig pubertetsalder. Man hørte om det overalt, og det gikk så langt at jeg i ganske lang tid, over flere år faktisk, syntes det var ekkelt at faren min så på meg. Jeg syntes det var ekkelt å være nær han alene, og lurte mye på om han også kunne være sånn.. Min snille snille kloke pappa!!! Han som aldri i sitt liv har gjort meg eller noen andre noe vondt! Men alt oppstyret og fokuset på incest og overgrep i media fikk meg til å bli engstelig for menn; naboer, venner av familien, slektinger, og til og med min egen far! Jeg følte at han så på meg på en rar måte, jeg kunne drømme ekle drømmer, satte meg ofte utenfor synsfeltet hans, og det kunne lett ødelagt det etterhvert igjen gode forholdet mellom oss. Og aldri hadde noen gjort meg noe! Jeg har aldri snakket med han om dette, det ville blitt for sykt, og jeg håper han ikke noen gang oppfattet denne redselen min. Dette gikk jo etterhvert som jeg kom opp i 14-15 års alderen over, heldigvis, men det var veldig ekkelt der og da, og samtidig visste jeg at det var veldig galt av meg å tenke sånn om han og andre, så dårlig samvittighet hadde jeg samtidig. Voksen seksualitet er som regel forferdelig ekkelt for barn, og at de skal påprakkes slike meninger som mange har om kropper, bilder og klær i media, fører ikke alltid til noe positivt for barna. Å bli beskrevet som noe seksuelt og som et objekt, og det å bli oppmerksom på at noen kan se på deg på en anderledes måte kan føles grusomt ekkelt for et barn, og det kan virke hemmende på mange måter. Og det er det som regel hysteriske mødre som sørger for. Tenk på det! Nå må vi ikke sammenlikne epler og pærer.... Synes du virkelig at du ser et lekent barn som har det morro på disse bildene?...slik du ser dem i dagliglivet? Det gjør ikke jeg. Jeg liker slettes ikke bildene. Klærne er helt greie! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1594208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Vet du, jeg tror det er nettopp dette de som produserer reklame er ute etter; å ikke legge merke til det før man egentlig ser lenge og godt på bildet. Vi er omgitt av reklame dagen lang, hver dag, og de trekker det lengre og lengre, i små små drag om du skjønner hva jeg mener. :0) Mvh Du har helt rett, ved å ta det i små, små skritt så ufarliggjør de det stadig mer og mer. Helt forkastelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1594219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest neve Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det ble litt for langt for meg å lese alt i kveldstravelheten. Vil bare bemerke dette. Jo, barn kan ha alle slags "naturlige" positurer. Men jeg lurer på hvorfor de som lager reklamen velger akkurat de bildene som gir assosiasjoner til voksne som forsøker å se sexy ut. Jeg dåner ikke av anstendighet og tenker ikke Bjugn, Bjugn av å se slike bilder. Men jeg mener at grenser stadig flyttes ved å avbilde barn slik i reklame. Grensen for seksualisering flyttes nedover i aldersgrupper. Og den generelle grensen for hva som skal være et seksualisert rom og ikke, utviskes mer og mer. Barn kan avbildes på 1000 andre og bedre måter. Derfor blir jeg provosert. mvh Må bare si at jeg sammenligner ikke dette med Bjugn-saken i det hele tatt, men hvordan barn kan reagere på et slikt mediefokus. Klart barna kunne stått anderledes, det hadde vært helt fint det. Men jeg bare undres om det ikke uansett positur, ville vært noen som fant noe å reagere på nå når temaet er så hot. Alle posisjoner kan forbindes med et aller annet om man VIL forbinde det med et eller annet. Alt jeg vil er at diskusjonen og oppstyret dempes, så det ikke blir DEN som skader barna våre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1594241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Må bare si at jeg sammenligner ikke dette med Bjugn-saken i det hele tatt, men hvordan barn kan reagere på et slikt mediefokus. Klart barna kunne stått anderledes, det hadde vært helt fint det. Men jeg bare undres om det ikke uansett positur, ville vært noen som fant noe å reagere på nå når temaet er så hot. Alle posisjoner kan forbindes med et aller annet om man VIL forbinde det med et eller annet. Alt jeg vil er at diskusjonen og oppstyret dempes, så det ikke blir DEN som skader barna våre. Det går en fin grense mellom å ikke blåse ting ut av propsjoner og sløv pasivitet. Jeg kan ikke se spor av Bjungn-hysteri i den debatten som nå hersker. Det jeg derimot kan se er at vi i dag aksepterer med et skuldertrekk eller et sukk seksualisering mot barn og ungdom som ville vært uttenkelig for bare 5, 10, 15 eller 20 år siden. I den sammenhengen vil jeg som mor heller helle mot den pripne siden enn den sløve. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1594325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Glemte å si at i den halve timen de spiser frokost, får de se tv. En tid måtte vi kutte det ut, for de glemte å spise. De fikk ikke se - og forsto etterhvert at hvis de ikke spiste - da ble tv slått av. Og så glemte du helt å skifte tråd :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1594498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Og så glemte du helt å skifte tråd :-) Å søren!!! *S* Det så nokså spesielt ut! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1594660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kizmiaz Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Satt det en del på spissen da, og "alle" her mener ikke det samme som deg. Men jeg ser ikke den sammenhengen mellom barn og seksualitet som enkelte her gjør. Sier ikke at de hysteriske her og andre plasser er pedofile hele gjengen, men kanskje litt for fiksert på temaet? Har dessuten prøvd å tenke logisk, og jeg skulle tro at pedofile tenner på barn fordi de er barn, og ikke for at de går i voksenklær og bikinioverdeler..Kunne de da ikke bare tenne på voksne da heller? Dessuten tenker de helt motsatt i andre land. Når vi her i Norge skriker opp om "sexy" bikinioverdeler, er det i USA ikke lov for verken kvinner eller småjenter/babyer å gå uten...Like sykt det og. En annen ting er at jeg på 70 tallet som liten jente hadde bikinioverdel, og mange andre med meg, og ingen skrek opp om det da. Verden i dag er hysterisk!! Enig i at det er lett å bli hysterisk. Derfor synes jeg f.eks. at et forbud mot bikinioverdeler og "snuppete" undertøy for småjenter i butikkene er helt idiotisk. Men det øverste bildet i artikkelen synes jeg fremdeles er kvalmt. Det skiller seg ut blant andre vanlige bilder av barn i badetøy som leker, fordi det er så "oppstyltet" i sin voksen-positur. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216300-sexy-sm%C3%A5jentekl%C3%A6r-for-n-te-gang/page/2/#findComment-1594691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.