Gå til innhold

Sexy småjenteklær, for n-te gang...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

8

• org

4

• Torv

4

• jubalong70

3

Mest aktive i denne tråden

Må bare si at jeg sammenligner ikke dette med Bjugn-saken i det hele tatt, men hvordan barn kan reagere på et slikt mediefokus.

Klart barna kunne stått anderledes, det hadde vært helt fint det. Men jeg bare undres om det ikke uansett positur, ville vært noen som fant noe å reagere på nå når temaet er så hot. Alle posisjoner kan forbindes med et aller annet om man VIL forbinde det med et eller annet.

Alt jeg vil er at diskusjonen og oppstyret dempes, så det ikke blir DEN som skader barna våre.

Bikinioverdeler kan være søte de. Har ikke noe imot dem. Den flate typen som ligner mest på en avkappet singlet med et eller annet søtt mønster. Mange jenter synes dessuten de er kjempestas. Og ja, jeg gikk i slike selv som barn.

Men når bikiniene begynner å se ut som om småjentene hadde noe å putte i dem blir jeg småkvalm.

Det samme blir jeg av supersmå bikinitruser med knytting i siden i størrelse 4 år. Eller regelrette BH-er i samme størrelse.

Tror ikke offentlige forbud er veien å gå. Men jeg hilser en kritisk debatt velkommen. Synes også det er helt greit om debatten blir så høylydt at kleskjeder finner ut at enkelte ting er dårlig butikk.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...