Gå til innhold

Stavangertreff onsdag 1.2 - bord er bestilt

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt bord til kl 20.00 på Naree Thai-restaurant. Har bestilt til 20 personer, så vidt jeg har fått med meg er det i alle fall 18 som har sagt de kommer!

Restauranten ligger i Breigata 22, helt ned mot Oljemuseet. Kart finner dere her:

http://www.gulesider.no/gsi/companyDetails.do?firma=&fkode=Z0H5SG1V&bkode=1803

Bordet er bestilt i mitt fornavn. Skal forsøke å være der 20 sharp selv...

Vi snakkes!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216305-stavangertreff-onsdag-12-bord-er-bestilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snø og dere andre i Stavanger som skal treffes på onsdag.

Jeg tror jeg utsetter min offentlige debut litt, jeg.. Vi er enda så tidlig i prosessen at vi ikke har fortalt det til noen, ikke besteforeldre eller storesøsken heller. Så da fikk jeg det plutselig for meg at Stavanger er en veldig liten by av og til, og at det er greit å ligge litt lavt i terrenget til vi har informert de nærmeste og kommet igang med barnevernsamtalene. Derfor melder jeg i all respekt avbud til den 1.februar, og håper dere får en kjempehyggelig kveld sammen! Jeg kommer sterkt tilbake ved neste anledning:)

Klem

Hei Snø og dere andre i Stavanger som skal treffes på onsdag.

Jeg tror jeg utsetter min offentlige debut litt, jeg.. Vi er enda så tidlig i prosessen at vi ikke har fortalt det til noen, ikke besteforeldre eller storesøsken heller. Så da fikk jeg det plutselig for meg at Stavanger er en veldig liten by av og til, og at det er greit å ligge litt lavt i terrenget til vi har informert de nærmeste og kommet igang med barnevernsamtalene. Derfor melder jeg i all respekt avbud til den 1.februar, og håper dere får en kjempehyggelig kveld sammen! Jeg kommer sterkt tilbake ved neste anledning:)

Klem

Det var kjempesynd! Vi er også tidlig i prosessen (begynner først med sosialrapporten i mars). Håper vi møtes ved en senere anledning. Vi ønsker forresten å adoptere fra Etiopia. Lykke til så lenge :-)

Annonse

Jeg må desverre også avlyse. Mannen ringte nå og må ut på jobbreise noen dager :-/. Neste gang er jeg med!!

Kos dere masse, klem fra

Søren, jeg som har satt fram fatet ditt fra juletrefesten.. Tenkte jeg skulle bli kvitt det nå.. he he..

Snakkes

Søren, jeg som har satt fram fatet ditt fra juletrefesten.. Tenkte jeg skulle bli kvitt det nå.. he he..

Snakkes

he-he, kan komme å hente det en dag jeg ;-).

Snø har vel nummeret mitt, kan du ikke bare få det å sende en melding (eller mail), så kommer jeg innom en dag!

Det var kjempesynd! Vi er også tidlig i prosessen (begynner først med sosialrapporten i mars). Håper vi møtes ved en senere anledning. Vi ønsker forresten å adoptere fra Etiopia. Lykke til så lenge :-)

Hei SessC,

kjekt å høre at jeg blir "savnet".

Vi kan jo holde kontakten og diskutere litt selv om jeg ikke kommer til byen i kveld?? Vi ligger visst veldig likt an i løypa. Skal ha første møter med barnevernet i mars, og gleder oss faktisk til det! Skal bli godt å komme i gang. Vi skal adoptere fra Kina. Jeg vil gjerne snakke mer om tanker og gleder og eventuelle frustasjoner underveis.

Ha en fin dag!

Hei SessC,

kjekt å høre at jeg blir "savnet".

Vi kan jo holde kontakten og diskutere litt selv om jeg ikke kommer til byen i kveld?? Vi ligger visst veldig likt an i løypa. Skal ha første møter med barnevernet i mars, og gleder oss faktisk til det! Skal bli godt å komme i gang. Vi skal adoptere fra Kina. Jeg vil gjerne snakke mer om tanker og gleder og eventuelle frustasjoner underveis.

Ha en fin dag!

Heisan!

Kjempekoselig hvis du vil ha kontakt. Det er godt å ha noen å dele tanker og opplevelser med underveis, for jeg merker at nå som avgjørelsen er tatt og vi er i gang, er allerede mange følelser igangsatt. Kan nesten ikke forstå at jeg skal klare å vente! Men det gjør vi nok, i likhet med alle andre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...