Gjest Rett og slett Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tror du ikke det? Hm, vet du hvor mye en egentlig får for å være forsterforeldre? Hvis fosterforeldrene i tillegg klager litt om at det "nye" barnet har litt problemer, kan de jo få ekstra i huet og r*va for å "behandle" dette barnet... Og hvorfor har barnet problemer, tro? Kanskje fordi noen har påført dem et traume? Ikke nødvendigvis fordi de hadde det allerede før de ble flyttet... Jeg har selv vokst opp med en fostermor som nærmeste nabo.Hennes virke var å skaffe seg penger til ØL og fosterbarnet gikk på gata å prostutierte seg i en alder av 16-17 år. Hun er nå død av en overdose heroin og hadde slett ikke det livet ALLE andre trodde hun skulle ha. ALLE vet jo at mange velger å livnære seg som fosterforelder. Min beste vennine var et fosterbarn i mange år inntil hun begynte selv å skrike om å bli sexuelt missbrukt av sin godeste fosterfar.Da havnet hun på barnehjem i en alder av 14 år.Hun flyttet da fra sitt 9 fosterhjem..... Så lista er lang med fosterforeldre og dets virke. Lurer på hva som egentlig er motivet for å være fosterforelder når en har så mange triste historier om fosterbarn som må gå igjennom mye faenskap! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mome33! Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tror du ikke det? Hm, vet du hvor mye en egentlig får for å være forsterforeldre? Hvis fosterforeldrene i tillegg klager litt om at det "nye" barnet har litt problemer, kan de jo få ekstra i huet og r*va for å "behandle" dette barnet... Og hvorfor har barnet problemer, tro? Kanskje fordi noen har påført dem et traume? Ikke nødvendigvis fordi de hadde det allerede før de ble flyttet... Jeg vet hvor mye man får for å være fosterforeldre. Og hvis du tror man blir rik av det, så må du tro omigjen. Det er kun dersom barnet har spesielle behov og dermed trenger en av fosterforeldrene hjemme på heltid, at man får noe mer enn dekking av direkte utgifter - da får man kompensasjon for den lønnen man ikke får i en jobb utenfor hjemmet. Det er sikkert fosterforeldre med dårlige evner rundt omkring, akkurat som det finnes ordinære foreldre med dårlige evner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mome33! Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg har selv vokst opp med en fostermor som nærmeste nabo.Hennes virke var å skaffe seg penger til ØL og fosterbarnet gikk på gata å prostutierte seg i en alder av 16-17 år. Hun er nå død av en overdose heroin og hadde slett ikke det livet ALLE andre trodde hun skulle ha. ALLE vet jo at mange velger å livnære seg som fosterforelder. Min beste vennine var et fosterbarn i mange år inntil hun begynte selv å skrike om å bli sexuelt missbrukt av sin godeste fosterfar.Da havnet hun på barnehjem i en alder av 14 år.Hun flyttet da fra sitt 9 fosterhjem..... Så lista er lang med fosterforeldre og dets virke. Lurer på hva som egentlig er motivet for å være fosterforelder når en har så mange triste historier om fosterbarn som må gå igjennom mye faenskap! "Lurer på hva som egentlig er motivet for å være fosterforelder når en har så mange triste historier om fosterbarn som må gå igjennom mye faenskap!" Vårt motiv er at vi ønsker å gjøre noe bra for noen andre. Faktisk så enkelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett og slett Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg vet hvor mye man får for å være fosterforeldre. Og hvis du tror man blir rik av det, så må du tro omigjen. Det er kun dersom barnet har spesielle behov og dermed trenger en av fosterforeldrene hjemme på heltid, at man får noe mer enn dekking av direkte utgifter - da får man kompensasjon for den lønnen man ikke får i en jobb utenfor hjemmet. Det er sikkert fosterforeldre med dårlige evner rundt omkring, akkurat som det finnes ordinære foreldre med dårlige evner. Dette vet Aina E,men du misset vel hennes poeng. Det er dessuten helt frivillig å oppnevne seg selv som mulig fosterfamilie med mer eller mindre edle motiver. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett og slett Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 "Lurer på hva som egentlig er motivet for å være fosterforelder når en har så mange triste historier om fosterbarn som må gå igjennom mye faenskap!" Vårt motiv er at vi ønsker å gjøre noe bra for noen andre. Faktisk så enkelt. Betyr det at fosterbarnet er HELT enig i DET? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Tror du ikke det? Hm, vet du hvor mye en egentlig får for å være forsterforeldre? Hvis fosterforeldrene i tillegg klager litt om at det "nye" barnet har litt problemer, kan de jo få ekstra i huet og r*va for å "behandle" dette barnet... Og hvorfor har barnet problemer, tro? Kanskje fordi noen har påført dem et traume? Ikke nødvendigvis fordi de hadde det allerede før de ble flyttet... Ja det er noe jeg vet.. jeg vet akurat hvor mye som blir i lønn å hvor mye som er utgiftsdekning. At noen tror at det er be om mer pga at barnet trenger mer enn det , så må det gjennom et stort aperat før vedtak om ekstra utgiftsdekning kan gies. Har barnet avtale om besøk hos foreldrene må også fosterforeldrene kjøre det dit å hente selv om det er flere mil, å da får de betalt for km, Hvis det er noe å trakte etter er det jo bare å bruke bilen da. å tiden som går til det er jo ikke betalt heller. Men det du skriver er du nok ikke alene om å tenke.. , men det å ha fosterbarn er en fulldøgns jobb uten feriepenger å barnetrygden blir satt på egen konto så den er ikke tilgjengelig for fosterforeldrene å bruke uten tillatelse fra b.v. etter at vdtak om det er gjort, f eks noen store ting som koster mer enn utgiftdekningen tillater. Å en ting som det sjeldent blir fokusert på er at det før eventuell omsorg s overtagelse av barnet fra B V side så er alle hjelpetiltak som finnes gitt for å prøve å la barnet bli i hjemmet.BV tar ikke barna ut fra hjemmene uten god grunn å det må i tilfelle være omsogs svikt eller overgrep. Så barna som du sier har traumer, har det aldri godt da de blir flyttet men forhåninsfullt får det etterhvert som sorgen gir seg litt å de får noe positivt å tenke på. Så håper jeg at jeg fikk forklart litt hva jeg vet å lever med til daglig i min jobb.kontakt det sosialkontoret i din kommune å få brosyrer å fakta der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett og slett Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ja det er noe jeg vet.. jeg vet akurat hvor mye som blir i lønn å hvor mye som er utgiftsdekning. At noen tror at det er be om mer pga at barnet trenger mer enn det , så må det gjennom et stort aperat før vedtak om ekstra utgiftsdekning kan gies. Har barnet avtale om besøk hos foreldrene må også fosterforeldrene kjøre det dit å hente selv om det er flere mil, å da får de betalt for km, Hvis det er noe å trakte etter er det jo bare å bruke bilen da. å tiden som går til det er jo ikke betalt heller. Men det du skriver er du nok ikke alene om å tenke.. , men det å ha fosterbarn er en fulldøgns jobb uten feriepenger å barnetrygden blir satt på egen konto så den er ikke tilgjengelig for fosterforeldrene å bruke uten tillatelse fra b.v. etter at vdtak om det er gjort, f eks noen store ting som koster mer enn utgiftdekningen tillater. Å en ting som det sjeldent blir fokusert på er at det før eventuell omsorg s overtagelse av barnet fra B V side så er alle hjelpetiltak som finnes gitt for å prøve å la barnet bli i hjemmet.BV tar ikke barna ut fra hjemmene uten god grunn å det må i tilfelle være omsogs svikt eller overgrep. Så barna som du sier har traumer, har det aldri godt da de blir flyttet men forhåninsfullt får det etterhvert som sorgen gir seg litt å de får noe positivt å tenke på. Så håper jeg at jeg fikk forklart litt hva jeg vet å lever med til daglig i min jobb.kontakt det sosialkontoret i din kommune å få brosyrer å fakta der. Vi vet alt om det du nå beskriver.Det er en frivillig sak å påta seg fosteroppgaver og livet dreier seg vel ikke BARE om inntekter og utgifter. Det finnes et annet regnskap og det er om barn har det OK! Å velge å ramse opp biler og båter,tid og penger blir vel litt på siden eller er det slik at matriellt fokuserte mennesker får bli fosterforelder og a-forelder? For meg virker det slik som om det er kun det eneste kriteriet får å få det en peker på.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er nok ikke alltid som du tror. Regler er til for å brytes... For å si det sånn, jeg har sett tilfeller hvor barn urettmessig har blitt tatt fra foreldre, hvorpå barnevernet har lovet fosterforeldre å adoptere før rettsaken har startet en gang. Slike argumenter har vi ikke lov å komme med.Det er barnets foreldre som gir sin underskrift på ev adopsjon av fosterbarn, ikke b.v. Det er ikke alltid så godt for andre å vite om barnet blir tatt fra foreldrene urettmessig,da det er tauhetsbelagt , Andre får bare høre foreldrenes verson, men det er jo ikke så sikkert stemmer med virkeligheten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett og slett Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Det er slik reglene er i en fosterhjems plassering, derfor vet jeg at slik er det. Man har ikke fosterbarn i håp om å adoptere uten at det er blitt forespeilet ved innflyttingen. Det som er i en fosterhjems plassering ofte er at det forventes at barnet skal vokse opp i fosterhjemmet, men ting kan alikevel bli forandret underveis. jeg tror , men vet ikke at det er sllik i denne familien, men vedkommende skriver at plassseringen kan fortsette som før... altså som fosterhjems plassering. Sånn ble det med allvitende om en fosterdatter og adopsjonsøknad. Uttalelser virker som hengende løst her på forumet uten å ha vilje til å sette seg inn i saken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest la webmaster fikse det Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 ...så blir det ikke så mye jobb for webmaster. Alle bør nå ha forstått at denne diskusjonen er gått helt av hengslene, og at enkelte signaturer bare er ute etter å lage faenskap. Veldig synd for trådstarter, som fikk et seriøst spørsmål ødelagt på den måten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett og slett Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 ...så blir det ikke så mye jobb for webmaster. Alle bør nå ha forstått at denne diskusjonen er gått helt av hengslene, og at enkelte signaturer bare er ute etter å lage faenskap. Veldig synd for trådstarter, som fikk et seriøst spørsmål ødelagt på den måten. WEB master ordner opp når det blir interressekonflikter på doktoronline.no. Det er jo bare å slette Rett og Slett og dere er kvitt et mareritt for evig og alltid som ødelegger koseklubben for adoptanter. Litt ensporet tekning og kanskje ikke my cup of tea,men velbekomme. Det har vært en lærerik dag for meg og jeg har vel fått bekreftet hvor ensporet a-foreldre faktisk er og hvor lite forståelse samtlige har med sine a-barn. Det er trist å se hvor ulike plantene er i samme solsystemet,men jeg er heller ikke sosialantrepolog og finne ikke tid til å studere det videre. Familistatuttene og begrepene er nok så store i definisjon når det kommer til adopsjon og det vitner om total mangel på respekt for a-barn... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miiniio Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 WEB master ordner opp når det blir interressekonflikter på doktoronline.no. Det er jo bare å slette Rett og Slett og dere er kvitt et mareritt for evig og alltid som ødelegger koseklubben for adoptanter. Litt ensporet tekning og kanskje ikke my cup of tea,men velbekomme. Det har vært en lærerik dag for meg og jeg har vel fått bekreftet hvor ensporet a-foreldre faktisk er og hvor lite forståelse samtlige har med sine a-barn. Det er trist å se hvor ulike plantene er i samme solsystemet,men jeg er heller ikke sosialantrepolog og finne ikke tid til å studere det videre. Familistatuttene og begrepene er nok så store i definisjon når det kommer til adopsjon og det vitner om total mangel på respekt for a-barn... Plantene i solsystemet? Hehe, smart, du ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett og slett Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Synes synd på deg jeg som ble satt vekk på barnehjem, som igjen ga deg til kidnappere som lot deg få en oppvekst utenfor barnehjemmet, som brukte sine penger på deg , som hadde onde hensikter med deg , å som ikke ble glad i deg, som hadde krevd å få deg , som hadde dratt deg fra landet du ble født i, så du kunne vokst opp med din familie som var så veldig bra for deg, som syntes det var det beste for deg å vokse opp med forskjellige barn fra forskjellige utgangspunkter, vel vitende om at det ofte blir konkuranse på liv å død i barnehjemmet , ja det kunne til og med vært et barnehjem med overgripere. Så det er fryktelig synd på deg som ble fratatt opplevelser som store skuffelser når ikke mamma kom på besøk,eller at du ikke fikk det du trodde du kunne fått ved å forbli i barnehjemmet , som du beskriver som et dårlig barnehjem selv om dine mente at det var ett godt hjem. stakkars deg som har fått muligheten til et stabilt hjem i et stabilt samfunn, men som i stedet fikk ett liv i bitterhetens tegn fordi dine foreldre KREVDE å få adoptere deg etter at de KIDNAPPET deg. Heldigvis så skjer det ikke slike ting i Norge , men i ditt hode. Ikke noe av hva du beskriver stemmer om meg. Det var IKKE mine foreldre som adopterte meg eller kidnappet meg.Det var en fremmed dame fra Norge som kidnappet meg og krevde meg for adopsjon ved å forfalske min identitet og mine foreldres identitet.Hun krysset av at jeg var hennes fosterbarn bl.a på sitt krav om adopsjon. Damen fikk avslag,men lot som om hun hadde fått en adopsjon igjennom. Hun fikk meg registrert som sitt egen fødte barn i Folkregistret med nytt navn,nytt statsborgerskap osv. Så har dette blitt holdt hemmlig i mange år og damen har fått ALLE trygderettigheter pga sin status som "mamma". I 2000 ble det innført et Sentralt Adopsjonsregister ved BUFETAT og der fant jeg ut at ALLE opplysninger om meg,mine opprinnlige foreldre osv IKKE var RIKTIG. Er det mer du vil vite eller vet du ALT om meg som vanlig....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ikke noe av hva du beskriver stemmer om meg. Det var IKKE mine foreldre som adopterte meg eller kidnappet meg.Det var en fremmed dame fra Norge som kidnappet meg og krevde meg for adopsjon ved å forfalske min identitet og mine foreldres identitet.Hun krysset av at jeg var hennes fosterbarn bl.a på sitt krav om adopsjon. Damen fikk avslag,men lot som om hun hadde fått en adopsjon igjennom. Hun fikk meg registrert som sitt egen fødte barn i Folkregistret med nytt navn,nytt statsborgerskap osv. Så har dette blitt holdt hemmlig i mange år og damen har fått ALLE trygderettigheter pga sin status som "mamma". I 2000 ble det innført et Sentralt Adopsjonsregister ved BUFETAT og der fant jeg ut at ALLE opplysninger om meg,mine opprinnlige foreldre osv IKKE var RIKTIG. Er det mer du vil vite eller vet du ALT om meg som vanlig....? Hvis det du sier gjør at du tror at alle adopsjoner er slik, så er det jo grusomt. Men uansett hva som var å ble å utfallet av det som var den gangen med deg. så forstår jeg ikke hvorfor det er forlangt en erstatning fra din side fra norske myndigheter. Det er ikke den norske stat som har gjort feil , men Damen du kaller henne.Å fordi du føler deg urettferdig behandlet , kidnappet, å derfor fått en barndom du ikke hadde fortjent, så må du jo forstå at det er feil å gå til angrep på adoptantene her inne. De skal jo adoptere på lovlig vis, de krever ikke ett barn , men setter seg på en liste som adopt. søkere. Det er giverlandet som utfører adopsjonen, adopsjons foreningene her er bare ett mellomledd.Selv har jeg fem barn av ulik opprinnelse. men ...jeg har da aldri kidnappet noen av dem selv om du påsto det, jeg har heller aldri krevd å få noen av dem, det påsto du jo også , men vår familiesituasjon er både trygg å redlig, å mine barn har skikket seg vel. både de som er født av oss og de som kom fra andre mager.Jeg mener vi har vært gode forbilder for barna å de har hatt en trygg oppvekst. Å det er jo det som gjelder , barn skal ha en trygg å god oppvekst. Når de blir voksne som jeg går ut fra at du har blitt, så har de den bagasjen de fikk med seg som barn å gå vidre med. enten den er dårlig eller god. Det viser seg jo at det er forskjellige oppvekst miljøer over alt men de som har hatt en trygg å god barndom har da fått mer enn dem som har blitt offer for omsorgs svikt. å ikke fått hjelp til trygghet . Så jeg ber deg inderlig slutt å døm andre etter det du selv har opplevd. Vi er ikke slik du sier, det må du forstå.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett og slett Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvis det du sier gjør at du tror at alle adopsjoner er slik, så er det jo grusomt. Men uansett hva som var å ble å utfallet av det som var den gangen med deg. så forstår jeg ikke hvorfor det er forlangt en erstatning fra din side fra norske myndigheter. Det er ikke den norske stat som har gjort feil , men Damen du kaller henne.Å fordi du føler deg urettferdig behandlet , kidnappet, å derfor fått en barndom du ikke hadde fortjent, så må du jo forstå at det er feil å gå til angrep på adoptantene her inne. De skal jo adoptere på lovlig vis, de krever ikke ett barn , men setter seg på en liste som adopt. søkere. Det er giverlandet som utfører adopsjonen, adopsjons foreningene her er bare ett mellomledd.Selv har jeg fem barn av ulik opprinnelse. men ...jeg har da aldri kidnappet noen av dem selv om du påsto det, jeg har heller aldri krevd å få noen av dem, det påsto du jo også , men vår familiesituasjon er både trygg å redlig, å mine barn har skikket seg vel. både de som er født av oss og de som kom fra andre mager.Jeg mener vi har vært gode forbilder for barna å de har hatt en trygg oppvekst. Å det er jo det som gjelder , barn skal ha en trygg å god oppvekst. Når de blir voksne som jeg går ut fra at du har blitt, så har de den bagasjen de fikk med seg som barn å gå vidre med. enten den er dårlig eller god. Det viser seg jo at det er forskjellige oppvekst miljøer over alt men de som har hatt en trygg å god barndom har da fått mer enn dem som har blitt offer for omsorgs svikt. å ikke fått hjelp til trygghet . Så jeg ber deg inderlig slutt å døm andre etter det du selv har opplevd. Vi er ikke slik du sier, det må du forstå.. Jeg trodde du visste ALT. Den norske stat er skyldig i å ha oppført meg som adoptert i et Sentralt register.Det har jeg nevnt for deg før. De er skyldig i å påstå idag at mine oppgitte falske foreldre med angivelige påståtte gyldige samtykker til adopsjon. Staten er skyldig i å påstå idag at jar har en adoptivmor osv. Politiet er innvolvert osv. Det er den NORSKE stat som påstår dette sammen med min a-mor som ikke greier å bevise en ting av det de påstår. De deler ut adopsjon av meg anno 1967 og mener jeg skal akseptere dette siden det har gått så lang tid siden bevillningssaken forelå.Da er det visst veldig vanskelig å dokumetere adopsjon eller ikke. Mitt fødeland har IKKE mottatt melding om noen norsk adopsjon.De har vist meg dokumenter på protester om denne angivelige adopsjonen. Jeg har rettsake gående i mitt fødeland også så tro IKKE at du vet alt om hvordan adopsjoner foregår. Foreningene idag er UTEN ansvar og de vet utmerket godt hva de lurer enhver adoptant til å tro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koxz Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg trodde du visste ALT. Den norske stat er skyldig i å ha oppført meg som adoptert i et Sentralt register.Det har jeg nevnt for deg før. De er skyldig i å påstå idag at mine oppgitte falske foreldre med angivelige påståtte gyldige samtykker til adopsjon. Staten er skyldig i å påstå idag at jar har en adoptivmor osv. Politiet er innvolvert osv. Det er den NORSKE stat som påstår dette sammen med min a-mor som ikke greier å bevise en ting av det de påstår. De deler ut adopsjon av meg anno 1967 og mener jeg skal akseptere dette siden det har gått så lang tid siden bevillningssaken forelå.Da er det visst veldig vanskelig å dokumetere adopsjon eller ikke. Mitt fødeland har IKKE mottatt melding om noen norsk adopsjon.De har vist meg dokumenter på protester om denne angivelige adopsjonen. Jeg har rettsake gående i mitt fødeland også så tro IKKE at du vet alt om hvordan adopsjoner foregår. Foreningene idag er UTEN ansvar og de vet utmerket godt hva de lurer enhver adoptant til å tro. Tenk å adoptere et barn, og så ender de opp med en slik som deg.. Må være helt grusomt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rett og slett Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Tenk å adoptere et barn, og så ender de opp med en slik som deg.. Må være helt grusomt. Hva vet du om det da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En anonym miss smith ... Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva vet du om det da? Er det ikke tid å gi seg med dette inlegget nå da ???? Og hvis det du skriver virkelig er sant så burte du vel ikke brette ut deg så på et åpendt forum som DOL !!! Det minsker i hvert fall troverdigheten ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten identitet Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg trodde du visste ALT. Den norske stat er skyldig i å ha oppført meg som adoptert i et Sentralt register.Det har jeg nevnt for deg før. De er skyldig i å påstå idag at mine oppgitte falske foreldre med angivelige påståtte gyldige samtykker til adopsjon. Staten er skyldig i å påstå idag at jar har en adoptivmor osv. Politiet er innvolvert osv. Det er den NORSKE stat som påstår dette sammen med min a-mor som ikke greier å bevise en ting av det de påstår. De deler ut adopsjon av meg anno 1967 og mener jeg skal akseptere dette siden det har gått så lang tid siden bevillningssaken forelå.Da er det visst veldig vanskelig å dokumetere adopsjon eller ikke. Mitt fødeland har IKKE mottatt melding om noen norsk adopsjon.De har vist meg dokumenter på protester om denne angivelige adopsjonen. Jeg har rettsake gående i mitt fødeland også så tro IKKE at du vet alt om hvordan adopsjoner foregår. Foreningene idag er UTEN ansvar og de vet utmerket godt hva de lurer enhver adoptant til å tro. Går utifra at du da var større enn 50cm å altså født før 1967. Da er det jo liten vits i å forlange noe som helst. Du har jo vokst opp i Norge , er Norsk statsborger, ikke oppført i ditt fødeland som statsborger der, Hva kan du da forlange? De som du sier kidnappet deg, de som skrev ut papirer på adopsjon har ikke lenger noe med din status å gjøre, Å de har heller ikke noen meldeplikt over for deg. Dette er en sak som bare kan bli en tullesak. , men som det voksne menneske du er så kan du selv gå tilbake til ditt fødeland å søke om statsborgerskap der. Du kan dermed rette opp i de urettferdigheter du påstår har blitt gjort for deg der. Du sier jo det pågår en rettsak der også. så da er du sikkert veldig velkommen dit å da finner du din bio familie, som aldri har gjort annet enn å sørge over at du ikke ble værende på barnehjemmet.At du ikke ble sendt til en ungdoms anstalt , som du helt sikkert kunne fått plass på tror jeg...siden du er så inmari bitter på det norske samfunn, Du kan finne dine foreldre besteforeldre onkler , tanter ev, søsken osv , Du er så voksen at det skulle være en lett sak for deg, men jeg er ikke for at du skal få noen erstatning for tort å svie ,å omkostningene til rettsakene faller jo på deg, men så voksen du er så får du nok til det også. ja du har da en jobb å gå til å går ikke på sosialen? Om så er stiller det seg kanskje noe andeledes , da får du ett livslangt avdrag å betale , men deg om det , bare noen tanker fra meg ang, din økononomi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg trodde du visste ALT. Den norske stat er skyldig i å ha oppført meg som adoptert i et Sentralt register.Det har jeg nevnt for deg før. De er skyldig i å påstå idag at mine oppgitte falske foreldre med angivelige påståtte gyldige samtykker til adopsjon. Staten er skyldig i å påstå idag at jar har en adoptivmor osv. Politiet er innvolvert osv. Det er den NORSKE stat som påstår dette sammen med min a-mor som ikke greier å bevise en ting av det de påstår. De deler ut adopsjon av meg anno 1967 og mener jeg skal akseptere dette siden det har gått så lang tid siden bevillningssaken forelå.Da er det visst veldig vanskelig å dokumetere adopsjon eller ikke. Mitt fødeland har IKKE mottatt melding om noen norsk adopsjon.De har vist meg dokumenter på protester om denne angivelige adopsjonen. Jeg har rettsake gående i mitt fødeland også så tro IKKE at du vet alt om hvordan adopsjoner foregår. Foreningene idag er UTEN ansvar og de vet utmerket godt hva de lurer enhver adoptant til å tro. Ja da er det nok ikke så enkelt for deg å få til dette nei. Du sier at det er andres skyld å at de påstår at adopsjons papirene er ekte, det står ved lov å kan ikke omgjøres,om du ønsker deg en ny barndom så får du ikke det. Ei heller den rosenrøde fantasibarndommen du fabler om. Nå er det resten av ditt liv som teller ikke det livet du har brukt opp.Fra i dag kan du starte en ny utvikling i ditt liv,Gå ut å smil tenk etter om du lever å hva som du håper blir din framtid. Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216309-jeg-trenger-deres-r%C3%A5d/page/3/#findComment-1596606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.