Gå til innhold

Barnetrygd/fødselspenger

Anbefalte innlegg

Noen som ikke har fått barnetrygden i dag? Vet det egentlig skal komme i morgen, men er litt usikker på om de pleier å være tidlig ute. Har byttet kontonummer, så er litt stresset på om de har fått det med seg det.

Og hva med fødselspengene? Skulle ikke de ha kommet nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216353-barnetrygdf%C3%B8dselspenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

21

• Goldy79

12

• hare1365380455

5

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Har aldri (11år) fått barnetrygden inn på konto før tiden.

Da varierer det nok fra kommune til kommune, jeg bor i Trondheim og både stønadene som kommer den 20. (overgangsstønad + barnetilsyn) og barnetrygda er alltid inne på konto en dag før tiden hos meg. Det har det vært siden jeg flyttet for meg selv for litt over to år siden i alle fall, før den tid hadde jeg sjelden behov for å sjekke. :o)

Har du vært borte fra den så lenge at den kan ha blitt inaktiv (eller hva det nå heter)?

Nei. Jeg skrev en e-mail til deg som det siste jeg gjorde, tror jeg. Og så fikk jeg beskjed på MSN om at en e-mail ventet, prøvde å gå inn, men fikk bare feilmelding.

Jeg tror jeg kontakter Hotmail i morgen og spør pent om hva som skjer :)

hare1365380455

Nei. Jeg skrev en e-mail til deg som det siste jeg gjorde, tror jeg. Og så fikk jeg beskjed på MSN om at en e-mail ventet, prøvde å gå inn, men fikk bare feilmelding.

Jeg tror jeg kontakter Hotmail i morgen og spør pent om hva som skjer :)

Ja, det må du gjøre! Irriterende om du vet du har fått mail og så får du ikke lest den..... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...