Glimtipper Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Kjempeflott at alt ordna seg for dåke ;-)) Tja, vi får se om alt ordner seg. Spørs om fødselspengene kommer eller ikke, det Men går i alle fall greit i dag, da 0 Siter
Goldy79 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Tja, vi får se om alt ordner seg. Spørs om fødselspengene kommer eller ikke, det Men går i alle fall greit i dag, da Flott, må jo seie at eg har tenkt ein del på deg idag då ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Flott, må jo seie at eg har tenkt ein del på deg idag då ;-) Tusen takk Så omtenksom du er, som bryr deg om pengeproblemene mine Jeg takker bare gudene for at vi hadde kjøpt inn bleier og MME allerede, jeg. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Tusen takk Så omtenksom du er, som bryr deg om pengeproblemene mine Jeg takker bare gudene for at vi hadde kjøpt inn bleier og MME allerede, jeg. MME??? kva er det for noko du? ;-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Tusen takk Så omtenksom du er, som bryr deg om pengeproblemene mine Jeg takker bare gudene for at vi hadde kjøpt inn bleier og MME allerede, jeg. Morsmelk erstatning kanskje? :-) 0 Siter
cec5 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Søren heller. Fødselspengene var jeg også bekymret for. De skal også etterbetales. Hvor i landet bor du? Alta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.