Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal!!! Husets 5-årige hunnkjønn har definitivt kommet i den første puberteten. Hun er sur og grinete for ingenting, smeller med dører, kaller meg dust og dumming over en lav sko og geiper så fort hun selv synes hun har grunn til det,

I dag ble frokosten litt av en prøvelse. Hun ville absolutt ha brødskiva skåret i to trekanter og det var greit, hun fikk det. Jeg hadde alt smurt matpakke så da hun forlangte å få også den i to trekanter sa jeg nei og da var helvete løs! Hun freste, hylte og skrek og nektet å spise frokosten sin. Til slutt slengte hun den ene skiva si utover bordet så osten gikk i golvet - da smalt det for mor og ungen ble sendt inn på stua. Men tilhørende hyl selvfølgelig.

Den andre halve skiva gikk i matboksen og hun fikk valget mellom å gå uten frokost frem til bhgs frokost kl. 8:30 eller å spise den halve skiva hun hadde igjen, pålegget hun fikk var den osten som hadde vært i golvet. Hun satt lenge og var pottesur og geipet til meg hver gang jeg var innen synsvidde. Jeg gadd ikke bry meg om henne, holdt på med mitt og overså henne fullstendig.

Nå er både brød og ost i magen, ungen er blid og fornøyd og spiller pokemon med storebroren sin.

*Pes* Det skal ikke vøre lett!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216439-prepubertal-5-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det _sånn_ det er med jenter i huset?! ;o) *gleder meg*

Nåh, har to hannkjønn som kan den kunsten, også vi...

Poden har da hatt sine stunder han og... :o)

Først var han et mareritt og hun et englebarn, deretter har begge to vært englebarn siden på forsommeren i fjor omtrent, men de siste to ukene har hun vært et rasende mareritt og han en skikkelig engel. *Sukker oppgitt*

Gjest Flystripa

Poden har da hatt sine stunder han og... :o)

Først var han et mareritt og hun et englebarn, deretter har begge to vært englebarn siden på forsommeren i fjor omtrent, men de siste to ukene har hun vært et rasende mareritt og han en skikkelig engel. *Sukker oppgitt*

*hehe* Her er det 3-åringen som "har det" for tiden. Han har en gneldrestemme uten like. Han hyler og raser, og raserer storebrors legobyggverk. Ikke èn ting er rett, og han er til tider helt pyton. Men det går vel over :) Han er snill som bare det, når han får ha oppmerksomheten alene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...