Gå til innhold

Nå blir det Thailand-tur!!!

Anbefalte innlegg

Hurra Hei og hopp, så glad jeg er i dag!

Endelig fikk vi beskjed om når vi skal møte i Thailand, og få Lillegutt i armene! Om 2,5 uker!

Vi var ikke forberedt på at reisen kunne komme til å skje i februar, så nå står alt på hodet, med vaksinasjoner og permisjonssøknader etc etc . (vi hadde vel antatt at det godt kunne bli april før vi fikk dra, så jeg har liksom utsatt papirarbeidet....).

Vi fikk tildeling i medio september (da hadde vi ventet 9 mnd etter at papirene ble sendt til Thailand), og nå får vi altså dra medio februar (5 mnd etter tildeling). Vet at det er stor variasjon fra gang til gang, så det er vanskelig å se noe mønster i opplegget. vet at andre har ventet en god del lenger etter tildeling.

Men vi er iallefall kjempeglade nå, Og så får jeg bli ferdig med alle søknadene som skal inn....

Stoort smil fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216475-n%C3%A5-blir-det-thailand-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Først : Gratulerer med tildeling!! Det har jeg ikke fått med meg :-) Er han gammel?

Og Hurra for reisebeskjed, så hyggelig!!! Hils til Amari, Holt og alle, blir reint nostalgisk her jeg sitter. Skal dere på ferie i tillegg?

God tur, lykke til og kos dere !

hilsen fra

Først : Gratulerer med tildeling!! Det har jeg ikke fått med meg :-) Er han gammel?

Og Hurra for reisebeskjed, så hyggelig!!! Hils til Amari, Holt og alle, blir reint nostalgisk her jeg sitter. Skal dere på ferie i tillegg?

hilsen fra

Hei!

Han er jo en skjønning da, Er litt spent på det står om at " han uredd utforsker omgivelsene..." så her blir det nok å passe på, tenker jeg....

Jeg gleder meg også til å komme tilbake. Vi skal ha med storebror, som nå er blitt 5 år. Spent på hans reaksjon....

hilsen fra

glemte å svare på dette. Ja vi tenker å ha noen dager og slappe av ved basseng. Vi tenker på å dra til Pattaya. Vet at Pattaya ikke har så godt rykte på seg, men det er kortere reisetid, og sist (i Hua Hin) tilbragte vi 90% av tiden på hotellområdet. Vi hadde ikke så mye overskudd, så hvis vi får et bra hotell i pattaya, så er det like greit (er min teori).

Tar gjerne imot kommentarer og tips!

glemte å svare på dette. Ja vi tenker å ha noen dager og slappe av ved basseng. Vi tenker på å dra til Pattaya. Vet at Pattaya ikke har så godt rykte på seg, men det er kortere reisetid, og sist (i Hua Hin) tilbragte vi 90% av tiden på hotellområdet. Vi hadde ikke så mye overskudd, så hvis vi får et bra hotell i pattaya, så er det like greit (er min teori).

Tar gjerne imot kommentarer og tips!

Hei

Det er mange bra hoteller i og rundt Pattaya, sjekk ut Jomtien området (ti min. sør for cityen). Vi var der da vi hentet storebror.

mvh

ÅÅÅ så fantastisk!! Da har dere ventet like lenge etter tildeling som det vi gjorde for vel et år siden. Vi ble også litt "tatt på sengen" da de ringte og ba oss pakke kofferten. Flott når det er på den måten...;-)

Ønsker dere lykke til på reisen. Håper alt går på skinner. Dere får sveve oppi den syvende himmel de neste 2,5 ukene...

Klem fra

Gratulerer så masse, godt at ventetiden ikke ble så lang som forventet. Lykke til så masse på reisen, sist var det oss, føles ikke lenge siden, men det har jo allerede vært mer enn 2 mnd siden vi var der. Du får hilse masse til Pat fra oss om det passer og si at alt går strålende her.

Annonse

Kjære trille,

Gratulerer SÅÅÅÅÅ mye med snarlig reisebeskjed! Så utrolig deilig det må føles! Vi har ventet hhv. 8,5 og 8 mnd på å hente våre to gullunger (barna er verd "vekten" av hver ventedag i gull, da :o)

Vår storebror var 19,5 mnd da vi første gang møtte han, så han var "lik" deres gullgutt :o)

Vedr. sjalusi: vi opplevde at sjalusien kom mest fra lillesøster, og ikke storebror. Men, når hun "slukte" meg, ble det jo lite mamma igjen til storebror i starten - og han slet så klart litt da. Men, ting justerte seg utrolig godt etter hvert. Hvis du vil vite mer om våre erfaringer, så kan du jo sende meg en mail (har ikke vil mailet tidligere? Da har du min mailadr. kanskje?). Nå er storebror og lillesøster veeeeldig sveiset sammen - på godt og ”vondt”; de er verdens BESTE venner - og flinke til å terge hverandre innimellom :o)

Vedr. Pattaya: jeg var der for ca 12 år siden. Vi bodde på et hotell litt utenfor selve Pattaya. Det lå rolig og vakkert til – på en klippe over havet. Vi merket lite til det berømte nattlivet i Pattaya, men så det godt når vi besøkte byen en dag – selv på ettermiddagstid… Tror hotellet het Royal Cliff. Ja, her fant jeg det: http://www.royalcliff.com/. Ta en titt, om dere ikke har bestemt dere. Men, ønsker man strandliv, bør man velge noe annet. Hotellet lå i et område med mange fine hotell. Dere kan jo gå på nabohotellet å spise middag, om dere vil ha litt forandring en kveld :o) Ellers var det mange fine øyer å reise til utenfor Pattaya, men det passer kanskje bedre en annen gang.

Lykke til med de siste forberedelser! Dere har like dårlig tid som vi hadde før avreise på tur nummer to! Er det ikke deilig?? :o))))

God tur!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...