Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest En annen en

Jeg er ikke glad i sukkersøte barneklær jeg heller, men jeg synes barn passer best i barneklær. Jeg velger ikke klær til sønnen min på bakgrunn av hva jeg synes er fint på voksne menn, men klær med farger og trykk som han selv liker. Han er ikke en forlengelse av meg, han er seg selv. Han liker Postmann Pat, så da får han t-skjorte med Pat på og ikke med Rammstein. Nå er han ingen baby lenger da, så det er lett å merke hvilke klær han liker og misliker.

Andre får gjøre hva de vil for meg, men jeg tenker nå mitt når jeg ser babyer med statements, HD-merker eller hva det nå er på klærne. Jeg synes ikke noe om at folk bruker babyene sine som plakater for å fortelle verden hva de liker og hvem de er.

Helt enig!

Det der å dresse opp babyer som et slags "statement" på foreldres hobbyer etc er vel et veldig klart tegn på foreldre som ser på barnet som deres prosjekt og ikke som et selvstendig individ.

Og det er egentig ikke bare spøk engang, men noe du godt kan tenke litt over.

Yes!

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

21

• serendipity

12

• annegunn

8

• laban

5

Mest aktive i denne tråden

Men må vente på penger. Søren også :(

Kanskje du vet... Kan det være en idè å kjøpe vinterdress til Squishy allerede nå? Han skal begynne i barnehage til sommeren, når vinteren kommer igjen så vil han være omtrent 1 år og 3 måneder. Kan jeg gjette på størrelsen hans allerede nå?

Jeg tror ikke jeg ville gjort det til en som er så liten. Vinterdresser blir lett klumpete og vanskelige til de minste dersom de er for store.

Når man ser bort fra de aller "fineste" merkene, er det ikke så vanskelig å finne utedresser med litt prisavslag. Det er nesten bare rett før jul at det er fullpris på alt. Se f.eks. i sportsbutikker når vinteren nærmer seg, de selger ofte noen "fjorårets modell" rimelig.

Vedr. Junior Barneklær, så pleier de å selge rester til kvart pris når salget går mot slutten, så det er alltid håp om å gjøre et kupp. Men det er kjempefint med de årlige sesongsalgene der. De begynner salget litt senere enn mange andre, men da tømmer de butikken også (bortsett fra noen helt spesielle varer), til halv pris.

Nå får det vel være nok reklame, jeg jobber ikke der, altså.

Opp med farten, folk soper med seg store hauger derfra hver dag :-)

Og minsten min har fått Timberland-bukse, kul sommerbukse, college-jakke med glidelås og varm, vanntett vinterjakke til neste år.

* plystrer fornøyd *

Tror jeg tar en tur idag. Jeg har et ærend hos Harald A Møller på Frysja.

Tror jeg tar en tur idag. Jeg har et ærend hos Harald A Møller på Frysja.

Jeg tror faktisk de etterfyller litt underveis. Jeg fant ting igår som helt sikkert ikke lå der i forgårs. Jeg ser bare etter gutteklær, og det utvalget er jo mer oversiktlig enn de bugnende stativene og hyllene med jentetøy.

Men NÅ er det slutt for denne gangen, så du treffer ikke meg der idag :-)

De hadde forresten mange overtrekksbukser i store størrelser og kjente merker. Utvalget i gutteklær øker også betydelig når man kommer over ca. 8 år.

Jeg tror faktisk de etterfyller litt underveis. Jeg fant ting igår som helt sikkert ikke lå der i forgårs. Jeg ser bare etter gutteklær, og det utvalget er jo mer oversiktlig enn de bugnende stativene og hyllene med jentetøy.

De hadde forresten mange overtrekksbukser i store størrelser og kjente merker. Utvalget i gutteklær øker også betydelig når man kommer over ca. 8 år.

Det høres glimrende ut. Overtrekksbukser står på listen, og niåringen min er 1.50 høy.

Jeg synes det er fint at ikke alle har samme smak :)

Men helst vil jeg bare ha klær som er litt mer spesielle enn de man får kjøpt på Lindex. Så alt med litt andre farger og med litt finere form er av interesse :)

Jeg syntes Exit og Lego har mye tøft til gutter. Først nevnte er heller ikke særlig mye dyrere enn H&M.

Annonse

Overtrekksbukse er nå innkjøpt, og dermed kan jeg også skryte av å være Reimatec-mamma, i god dol-ånd.

Angela1365380318

hva med e-bay eller få egne bodyer trykket selv, det er ikke så dyrt går du til riktige stedet.

Forøvrig bør du tenke på at han skal kunne se bilder av seg selv om 20 og 40 år og være stolt. Min mor hadde en veldig sær stil på mine babyklær og mine babybilder ser helt grusoome ut i forhold til mine gjevnaldrene, tiden går og moten forandrer seg, men i mitt tilfelle var det over alle støvleskaft allerede i den tiden.

Så når du tar bilder av han kan han kansje være litt mer nøytral?

Selv synest jeg lyseblått, beige og brunt er pent til små gutter, grønt liker jeg ikke.

Overtrekksbukse er nå innkjøpt, og dermed kan jeg også skryte av å være Reimatec-mamma, i god dol-ånd.

Jeg så på en Reimatec-dress, men lot det være, siden junior nå bare bruker dress på turdager og ved iskaldt vær.

Fint at du fant noe som sto på lista!

hva med e-bay eller få egne bodyer trykket selv, det er ikke så dyrt går du til riktige stedet.

Forøvrig bør du tenke på at han skal kunne se bilder av seg selv om 20 og 40 år og være stolt. Min mor hadde en veldig sær stil på mine babyklær og mine babybilder ser helt grusoome ut i forhold til mine gjevnaldrene, tiden går og moten forandrer seg, men i mitt tilfelle var det over alle støvleskaft allerede i den tiden.

Så når du tar bilder av han kan han kansje være litt mer nøytral?

Selv synest jeg lyseblått, beige og brunt er pent til små gutter, grønt liker jeg ikke.

Trenger ikke å trykke opp bodyer, de kan jo fint være hvite :) Det er bukser og gensere som blir så kjedelige etterhvert. En baby med Bob the Builder på klærne er jo idiotisk til en nyfødt, han aner ikke hva barne-tv er en gang ;)

Og ta det med ro, jeg kjøper ingenting alt for spesielt. Vil bare ha noe annet enn lyseblå sparkebukse :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...