Gå til innhold

Jeg blir to-barns mor!

Anbefalte innlegg

Hei alle dolere!

Da er jeg "nygravert" og sitter her med en datter på 8 måneder og et lite frø i magen. Det skulle bli ca. 16-17 måneder mellom barna. Håper det blir bra!!!!

Er det andre med "to tette" som har lyst å dele sine erfaringer. Gjerne både de hyggelige, og de utfordringer som ligger foran meg.

Det blir rett og slett fra den ene permisjonen og rett over på en ny - mer eller mindre :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216485-jeg-blir-to-barns-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Gratulerer! :)

Det var tett, og du har nok et par slitsomme år foran deg, men det går sikkert bra! Og antakelg kommer andremann såpass tidlig at eldstemann ikke har rukket å bli eiesyk og sjalu ennå?

Har to år mellom mine, og stortrives med det, selv om det var ganske slitsomt første året.

16-17 mnd er jo ikke tett i det hele tatt :o)) Jeg har tre barn og mellom de to eldste er det bare litt over 14 mnd.

Var litt spent på hvordan det skulle bli jeg også husker jeg.Nå er de 6 og 7 år gamle.

Det var jo litt travelt til tider når de var små, men det gikk kjempefint! Jeg har ikke angret et sekund og ville gjort det samme igjen.

Men det har nok mye å si hvordan barna er. Sånn har vi vært heldige. Elstejenta var veldig flink å leke på gulvet alene og var ikke sjalu i det hele tatt. Og lillebror sov rundt fra dag en og han sov veldig mye på dagene også de første ukene, så da fikk vi god tid til å ta oss av storesøster også.

Nå er det noen år siden de var så små og jeg vet jeg glemmer fort det jeg vil glemme og husker bare det jeg vil huske. For selvfølgelig var det dager der jeg hadde vært oppe halve natten med minsten og når jeg omsider hadde sovnet, jo så sko storesøster opp før 6! Så alle dager har nok ikke vært like rosenrøde nei, men så absolutt verdt det!!

Og en stor fordel med å ha de så tett er at de har så stor glede av hverandre når de blir noen år. nå har de alltid noen å leke med.....eller krangle med :o)

Nr. tre kom knappe tre år etter nr.to, så jeg ble ikke avskremt... Men nå holder det:O)

Stå på! Dette går kjepefint!

Klem!

Gjest glad jeg ikke er idine sko

Først vil jeg si grattis. Men så må jeg si at jeg ikke ville vært i dine sko. Vi hadde tre tette og det var helt grusomt. masse mas og aldri orden på noe synes jeg....... de er nå 7,8,9 år gamle og det er like stridt. de er så ulike alle tre kranger og holder på

Sikekrt ok om de kan leke litt men våre er ulike både i kjønn og adferd. hadde jeg visst bedre hadde jeg ventet. Den ene skal utkonkurrere den andre og alle skal jo få lov til det samme fo det er jo ikke så mye forskjell på oss.....

men det brli sikkert bedre.

- hvorfor skal alle ha unger så tett etterhverandre lurer jeg på..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...