sølvsjø Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hei alle DOLERE ! Jeg har en venninne som er godkjent for adopsjon i Colombia. Hun har ei egenfødt jente på 5 år som har mange tanker og spørsmål rundt adopsjonen. Nå i det siste har hun vært spesielt nysgjerrig på selve hentereisen. Hun skal være med og har ulike forestillinger om hvordan det vil bli, hva som vil skje etc etc. Venninna mi kunne godt tenke seg å se en video/evt. bilder fra en hentereise sammen med jenta si for å sette noen flere ord og bilder på det hele. Er det noen som vet om foreningene kan ha noe slikt? Evt andre som har lånt/sett det? (tenker ikke på folks private videoer ventehilsen 0 Siter
escimo Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 AF har slike videoer til låns, tror jeg.. Hadde i alle fall for 5 år siden. Hvis hun bor i Rogaland, kan hun for øvrig komme hjem til oss, så kan vi fortelle litt fra vår tur!! :-) Hilsen fra 0 Siter
sølvsjø Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 AF har slike videoer til låns, tror jeg.. Hadde i alle fall for 5 år siden. Hvis hun bor i Rogaland, kan hun for øvrig komme hjem til oss, så kan vi fortelle litt fra vår tur!! :-) Hilsen fra TAkk for raskt svar Bor ikke i Rogaland, men vi kan prøve AF. Sjøl fikk jeg låne en slags informasjonsvideo for halvannet år siden fra AF, men den var "eldgammel" og ganske dårlig synes jeg. Skal uansett tipse henne om å ringe dem. 0 Siter
kinaforeldre1365380484 Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hei! Vi lastet ned noen videosnutter fra internett en gang fra tre hentereiser til Kina. De er om en amerikansk familie. De er bare på ca 10 min hver, men viser litt av stemningen rund, og før overtagelsen. Hvis det er interesant kan jeg sende dem til deg(Jeg husker ikke adressen til hvor jeg lastet dem ned) 0 Siter
Endelig Colombiamamma Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hei! Vi skrev dagbok på nettet når vi var på hentereise i Bogota i august/september 2005. Den kan du lese på følgende adresse. http://www.eos.no/Colombia_0.htm Vi bor i søndre Vestfold, og hvis de ønsker/det er praktisk mulig, kan de ta kontakt, så kan vi vise vår film fra hentereisen. Mvh Karina 0 Siter
sølvsjø Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Hei! Vi skrev dagbok på nettet når vi var på hentereise i Bogota i august/september 2005. Den kan du lese på følgende adresse. http://www.eos.no/Colombia_0.htm Vi bor i søndre Vestfold, og hvis de ønsker/det er praktisk mulig, kan de ta kontakt, så kan vi vise vår film fra hentereisen. Mvh Karina Tusen takk Jeg skal sende videoen til hennes e-mail 0 Siter
sølvsjø Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Hei! Vi lastet ned noen videosnutter fra internett en gang fra tre hentereiser til Kina. De er om en amerikansk familie. De er bare på ca 10 min hver, men viser litt av stemningen rund, og før overtagelsen. Hvis det er interesant kan jeg sende dem til deg(Jeg husker ikke adressen til hvor jeg lastet dem ned) Supert Min mail er: [email protected] 0 Siter
sundra Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Vi har en video fra hentereisen i 2005 til Kina. Den viser også hvordan søstrene gjør seg klar til reisen og når de ser søsteren. jeg låner den gjerne til denne familien. Gi meg en mailadresse om dette er interessant. 0 Siter
inti Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Vi har en video fra hentereisen i 2005 til Kina. Den viser også hvordan søstrene gjør seg klar til reisen og når de ser søsteren. jeg låner den gjerne til denne familien. Gi meg en mailadresse om dette er interessant. Hei Sundra, Jeg leste svaret ditt til sølvsjø ang film fra hentereisen. Det er enda mer enn ett år til vi skal avgårde til Kina, men vi har også barn som er nyskjerrige. Så kanskje, ved anledning, hadde det vært mulig å låne filmen du snakket om ? Håper du syns det er ok at jeg hiver meg på og spør. Vi har en sønn på 3 år (som er 4 når vi skal reise), og to store på 14 og 16. Vi bor forøvrig i Stavanger... 0 Siter
nedtelling Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hei! Vi skrev dagbok på nettet når vi var på hentereise i Bogota i august/september 2005. Den kan du lese på følgende adresse. http://www.eos.no/Colombia_0.htm Vi bor i søndre Vestfold, og hvis de ønsker/det er praktisk mulig, kan de ta kontakt, så kan vi vise vår film fra hentereisen. Mvh Karina WOW for en fantastisk side dere har laget..jeg har lagret den blant mine favoritter og skal lese den nøye litt senere.. Gleder meg allerede.. Mange minner kom opp da jeg så alle bildene og stedene dere har vært på. Vi var nesten 6 uker i Colombia sommeren 2003 og ble forent med verdens herligste engel på 2 år og 8 mnd!! Deres lille prinsesse er sååå utrolig nydelig...... man smelter når man ser på henne.. 0 Siter
sundra Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hei Sundra, Jeg leste svaret ditt til sølvsjø ang film fra hentereisen. Det er enda mer enn ett år til vi skal avgårde til Kina, men vi har også barn som er nyskjerrige. Så kanskje, ved anledning, hadde det vært mulig å låne filmen du snakket om ? Håper du syns det er ok at jeg hiver meg på og spør. Vi har en sønn på 3 år (som er 4 når vi skal reise), og to store på 14 og 16. Vi bor forøvrig i Stavanger... Klart du kan låne video. Bare kontakt meg via dol, jeg er innom hver dag. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.