Gjest hvorfor skal alle ha unger så tett etterhverandre lurer jeg på.. Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Først vil jeg si grattis. Men så må jeg si at jeg ikke ville vært i dine sko. Vi hadde tre tette og det var helt grusomt. masse mas og aldri orden på noe synes jeg....... de er nå 7,8,9 år gamle og det er like stridt. de er så ulike alle tre kranger og holder på Sikekrt ok om de kan leke litt men våre er ulike både i kjønn og adferd. hadde jeg visst bedre hadde jeg ventet. Den ene skal utkonkurrere den andre og alle skal jo få lov til det samme fo det er jo ikke så mye forskjell på oss..... men det brli sikkert bedre. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 En teori kan være at flere og flere får sitt første barn sent, sånn at man tar hele barneflokken likegodt med en gang, når man først er i gang:-) Mange har også ressurser og økonomi til det, de er vel etablerte i jobb og hus og har kun 10-12 år på seg til å få alle barna de ønsker seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.