Gå til innhold

oppdaterte attester-Colombia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

i følge AF så må de attestene man sender ned være gyldige i 6 mnd når ICBF mottar dem. Når de får dem, er de gyldige i 12 mnd. Det varierer hvilke attester man sender ned. Noen sender både legeattest og politiattest, andre bare en av delene. De som bare sender ned en attest får beskjed om å oppdatere, mens vi som har sendt ned begge deler neppe får beskjed om det, så lenge vi får tildeling innen de 12 mnd attestene er gyldige. Så vidt jeg har forstått.

Beste hilsen fra

Hei,

i følge AF så må de attestene man sender ned være gyldige i 6 mnd når ICBF mottar dem. Når de får dem, er de gyldige i 12 mnd. Det varierer hvilke attester man sender ned. Noen sender både legeattest og politiattest, andre bare en av delene. De som bare sender ned en attest får beskjed om å oppdatere, mens vi som har sendt ned begge deler neppe får beskjed om det, så lenge vi får tildeling innen de 12 mnd attestene er gyldige. Så vidt jeg har forstått.

Beste hilsen fra

Bare litt nysgjerring jeg også...hvorfor varierer det om man sender en eller to attester ? Kan man velge det selv eller får folk ulike instrukser?

Bare litt nysgjerring jeg også...hvorfor varierer det om man sender en eller to attester ? Kan man velge det selv eller får folk ulike instrukser?

Man får forskjellig instruks fra region til region. Medellin, som vi har, vil ha både politi- og legeattest, men jeg vet at andre bare sendte en av delene til sitt distrikt.

Det er en del som varierer i distriktene. I de fleste distriktene får man jo dra hvor man vil i Colombia under oppholdet, mens man må være i Medellin helt til man har fått sentencia.

Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, men man får en "oppskrift" for det distriktet man får sammen med meddelelsen om at man har fått distrikt.

Beste hilsne fra

Man får forskjellig instruks fra region til region. Medellin, som vi har, vil ha både politi- og legeattest, men jeg vet at andre bare sendte en av delene til sitt distrikt.

Det er en del som varierer i distriktene. I de fleste distriktene får man jo dra hvor man vil i Colombia under oppholdet, mens man må være i Medellin helt til man har fått sentencia.

Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, men man får en "oppskrift" for det distriktet man får sammen med meddelelsen om at man har fått distrikt.

Beste hilsne fra

ok - da ble jeg litt klokere :)

Hei,

Beste hilsen fra

Tusen takk for svar snø!!! Det er godt å få svar på noen av de tusen spørsmål man har i denne laaange ventetiden.

Lurer og på om det er akkurat den samme colombianske legeattesten som dere sendte første gang,dere måtte sende anden gang?

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...