Gå til innhold

Ikke sprinkelseng lenger...

Anbefalte innlegg

Noen gode råd og tips å komme med i den forbindelse?

Storebror(2,5år) har fått "stoor seng" og er veldig stolt og koser seg veldig på det nye rommet, men muligheten til å stå opp er jo så fristende...

Har gått veldig bra i 4 netter, i kveld; etter 1,5t med tur/retur stua, la vi han i "gamle senga" Han ville ikke, men sovnet momentant etter å ha proklamert høylytt at "mamma, jeg vil ligge i den store senga!"

Ser for meg ukesvis med dette, og jeg er sliten etter EN kveld:-O

Hjelp, O kloke kvinner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216585-ikke-sprinkelseng-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil jo si at han vant en liten seier når han havnet i lilel senga. Da kan han jo styre dere i ganske stor grad. Jeg ville gått fram og tilbake med han helt til han sovnet i store senga, uansett hvor lenge det blir. tror ikke på noe annet enn å være konesekvent. Og ja, jeg er utrolig tålmodig med sånne ting.

Da lillesøster skulle over i stor seng, satt jeg inne på rommet i 1 uke før hun tok tegninga.

Hver gang hun prøvde seg på noe ba jeg henne legge seg. Jeg passet meg for å bli noen underholdningsmaskin. Satt og leste i lyset fra den åpne døra.

Kjedelig, men effektivt.

Annonse

Jeg vil jo si at han vant en liten seier når han havnet i lilel senga. Da kan han jo styre dere i ganske stor grad. Jeg ville gått fram og tilbake med han helt til han sovnet i store senga, uansett hvor lenge det blir. tror ikke på noe annet enn å være konesekvent. Og ja, jeg er utrolig tålmodig med sånne ting.

Han ville ikke sove i lille senga....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...