Gå til innhold

Skifte bhg.: skal vel ikke betale dobbelt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mye å tenke på

I vår barnehage har vi tre måneders oppsigelse, i hvert fall. Sjekk kontrakten deres.

Vi har ikke sagt opp plassen, men siden h*n sto på venteliste et annet sted fikk h*n plass med en gang. Så jeg håper ikke vi må betale dobbelt....

Vi har ikke sagt opp plassen, men siden h*n sto på venteliste et annet sted fikk h*n plass med en gang. Så jeg håper ikke vi må betale dobbelt....

Det der skal som sagt stå i kontrakten deres. Siden det er snakk om to barnehager innen samme "selskap" (kommunen) så er sjansen for at du slipper større. Samtidig er det mange steder rift om barnehagebarna (pga stor utbygging av barnehageplasser) så man vet aldri.

Hos oss er det 1 mnd oppsigelse og selv om man bytter bhg må man betale for oppsigelsesmåneden. Du kan jo høre med bydelen, dersom begge barnehagene ligger i samme bydel. Hvis dere må betale dobbelt er det kanskje mulig at barnet går i sin nåværende barnehage ut oppsigelsestiden og at h*n begynner neste måned? Nei jeg vet ikke. Men det står vel noe om dette i kontrakten deres? Lykke til!

Gjest mye å tenke på

Hos oss er det 1 mnd oppsigelse og selv om man bytter bhg må man betale for oppsigelsesmåneden. Du kan jo høre med bydelen, dersom begge barnehagene ligger i samme bydel. Hvis dere må betale dobbelt er det kanskje mulig at barnet går i sin nåværende barnehage ut oppsigelsestiden og at h*n begynner neste måned? Nei jeg vet ikke. Men det står vel noe om dette i kontrakten deres? Lykke til!

Vi skal nok ikke betale dobbelt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...