Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jepp, heldigvis finnes det noe som kalles slettetang. ;) Bare synd det tar et par timer hver gang å slette det ut. Gjør det ikke ofte, men da får jeg i allefall noen dagers pause fra krøllet. :)

Jeg har ikke prøvd det før. Håret blir ikke veldig tørt?

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

17

• annegunn

16

• jubalong70

3

• Torv

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

En pappa jeg kjenner har skikkelig krøllete hår - nesten krus. Ingen av hans to barn har krøller.

I vår familie har jeg litt fall, og mannen min bittelitt fall akkurat over ørene.

Storesøster har ikke noen krøller. Lillesøster var født med masse krøller. De hadde hun helt til hun klippet seg i sommer (4,5 år gammel). Nå har hun bare litt krøller.

Lillebror ser ut som om han ikke får noen krøller, men håret er ikke langt nok enda til å si.

Pappaen her har veddet på at bebisen får krøller. På veldig tynt grunnlag får jeg vel si - hun hadde omtrent ikke hår da hun ble født ;-) Og nå er det vel ca 1 cm - max!

Din må jo hatt litt lengde på håret siden den var født med krøller?

Annonse

Gjest KariKruskakli

Moren min har masse hår og krøller. Jeg hadde slett hår som lita, men det ble mer og mer fall etterhvert. Mer bølger en krøller siden det er langt.

Det bare eldste jenta som har arvet det. Hun hadde langt slett hår helt til hun kom i tenårene og klipte opp håret litt. Da kom bølgene frem hos henne også.

Altså - de finnes i tusen prisklasser, og min er en relativt billig sak fra Argos, så det kan hende utgangspunktet ikke var det beste. Men glatt, mykt hår fikk jeg ikke :-/

Hva blei det da? Tørt og elektrisk? Det er nemlig skrekken...

Selv om faren min hadde fall i håret, og mor har verdens nydeligste korktrekkere når hun lar håret vokse, har jeg og brødrene mine spikrakt hår. Livet er hardt;-)

Sønnen min hadde kjempetykt hår og like mye krøller som Art Garfunkel da han var bitteliten. Han så helt morsom ut:-) Det datt av, det. Nå har han helt slett hår og høye viker. Ser ordentlig pjuskete ut, lille fyren:-)

Annonse

Hva blei det da? Tørt og elektrisk? Det er nemlig skrekken...

Tørt og ekkelt, og sånn sliten, slitt look. Og så partier med restekrøller innimellom, særlig underst. Jeg kunne sikkert holdt på lenger for å få de bort, men jeg mener jeg tok en tur i dusjen istedet...

Jadda....

Tørt og ekkelt, og sånn sliten, slitt look. Og så partier med restekrøller innimellom, særlig underst. Jeg kunne sikkert holdt på lenger for å få de bort, men jeg mener jeg tok en tur i dusjen istedet...

Jadda....

Bortkasta tid, med andre ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...