annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Og arkivere den i arkiv X når jeg også finner ut at den er tett opp mot udugelig? Hvis X er nederste kommodeskuffen er det helt korrekt, ja. 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har ikke prøvd det før. Håret blir ikke veldig tørt? Ikke mitt i allefall. Virker faktisk mindre tørt når det er slettet ut, enn når jeg har krøller. Men nytter ikke med en Europris-tang. Kjøpte min hos frisøren (etter at han slettet ut panneluggen min på null komma svisj), og den koster en del. Men deeilig å kunne stå opp om morgenen uten å tenke på at man må ordne håret noe særlig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Pappaen her har veddet på at bebisen får krøller. På veldig tynt grunnlag får jeg vel si - hun hadde omtrent ikke hår da hun ble født ;-) Og nå er det vel ca 1 cm - max! Din må jo hatt litt lengde på håret siden den var født med krøller? Begge jentene hadde mye hår når de ble født. Lengden var kanskje en 3-5 cm. Lillesøsters var så søtt. Når håret var vått var det nesten som negerkrøller (ikke rasistisk ment!!!). Så ble det mer korketrekkere når det ble tørt. Sukk, hun var så fin atte! 0 Siter
laban Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Begge jentene hadde mye hår når de ble født. Lengden var kanskje en 3-5 cm. Lillesøsters var så søtt. Når håret var vått var det nesten som negerkrøller (ikke rasistisk ment!!!). Så ble det mer korketrekkere når det ble tørt. Sukk, hun var så fin atte! Jeg tror det politisk korrekte begrepet er "afrokrøller" :-) 0 Siter
kizmiaz Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Åh, krøller, nei det får aldri noen av mine barn! Det er bare sååååååå nydelig med krøller, dah.:-) Vi foreldre har begge helt slett hår. Barna likeså. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 6 mm? Foreslo det for jentungen en gang, i spøk. 'Nei, mamma. Nei', var svaret. 6 mm, og jeg lover deg afrosveis innen du har nådd 8mm... 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 6 mm, og jeg lover deg afrosveis innen du har nådd 8mm... Tror du ikke det hadde blitt fint? Kunne jo gå for fire da, da synes vel ikke krøllene... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hvis X er nederste kommodeskuffen er det helt korrekt, ja. Tja, jeg tenkte mer på dynga... Skuffene mine er fulle av skrot, jeg er blitt flinkere til å hive det jeg ikke har bruk for. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tja, jeg tenkte mer på dynga... Skuffene mine er fulle av skrot, jeg er blitt flinkere til å hive det jeg ikke har bruk for. Det var jaggu ta meg ingen dum ide... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tror du ikke det hadde blitt fint? Kunne jo gå for fire da, da synes vel ikke krøllene... http://www.afoxintl.com/images/fashion/thumbs/Small_Afro.jpg 0 Siter
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 http://www.afoxintl.com/images/fashion/thumbs/Small_Afro.jpg Det der er adskillig lengre, dah... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Det der er adskillig lengre, dah... 8mmm, som jeg sa. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Aner ikke, hos oss er vi kjemisk fri for krøller alle mann. Men det er krøller i familien på begge sider, de har bare ikke dukket opp hos oss... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg tror det politisk korrekte begrepet er "afrokrøller" :-) Ah, det er det nok ja. Kom ikke på det i farten. Takk. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg hadde MASSE krøller fra jeg var ett år. Men med årene har jeg fått mindre. Er nå 24 år. Jeg har fremdeles en del krøller og fall, men ikke så mye som jeg hadde. Rart det der egentlig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Ja! Etter et liv med spikerglatt hår fikk jeg fall i det da guttungen hadde kommet. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Vår fikk da hun var 1 år og hadde 5-6 cm hår. Så ble det mer og mer jo lenger håret ble. Og jo mer nyvaska det er. Så da er det altså håp for min pie enda ) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Lilletuppa mi er 6,5 mnd nå og har vel ca 10 cm hår på det lengste. Det er kun krøllete når det er vått, ellers mykt og engleaktig men slett. Så jeg er litt spent på det der jeg og, om hun får krøller eller ei. Onkelen hennes får jo den afroen hvis han lar håret gro, også er det krøller litt hist og her i familien. 0 Siter
lililja Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Min jente hadde litt lengde på håret når hun ble året, og da kom korketrekkerne for fullt. Når vi ikke fletter håret hennes når det er vått består ganske enkelt hele hårbunten av korketrekkere. Veldig fint, men lite praktisk å holde orden på. Nå er minstejenta 10 mnd, og det har ikke begynt å krølle seg ennå, men det har ennå ikke fått samme lengde på håret som storesøster hadde da hun begynte å få krøller. Så det gjenstår å se...... 0 Siter
Gjest neve Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Ja, etter å ha ønsket meg fall i det glatt-glatte håret mitt i 25 år, fikk jeg plutselig fall i det etter at nummer tre ble født 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.