Gå til innhold

Jeg trenger deres råd

Anbefalte innlegg

Gjest er litt nysgjerrig

Fordi Norge vil IKKE det.Jeg har tenkt å dra til mine søsken for å etablere normale familieforhold igjen.

Jeg har mine barn her i Norge så det er vel ikke helt så enkelt da å bare flytte.

Dessuten har jeg mistet mitt morsmål og har litt problemer av og til med det,da.

Men det skjønner du vel.

Har du kontakt med dine søsken i Tyskland?

Trenger jo ikke ikke vente på domsfellelse for å ha det?????

Fortsetter under...

• Svar 162
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gjendine

8

• snø

7

• lonelyP

7

• Goliath

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest NonFish

3 millioner for tap av min far,3 millioner for tap av min mor,2 millioner for tap av mine 4 eldre søsken,500 tusen for tap av mitt statsborgerskap,1 million for falsk far som ga meg bort til adopsjon,500 tusen for påføring av falsk adopsjon,500 tusen for statens påføring av falsk far og 2 millioner for gjennoppbygging av normale familirelasjoner.

Slik er det stevnet inn da,men resultatet lar seg vente....

12,5 millioner skulle det bli.

Jeg bare undrer meg litt... er du sikker på at livet ditt ville vært så mye bedre om du var vokst opp på barnehjem i Tyskland? Det er jo slett ikke sikkert.

Mitt beste råd til deg må jo være å ikke "disse" de som er på dette forumet og gleder seg over adopterte barn som de er veldig glad i.

Gjest Rett og slett

Dette er på ingen måte seriøst. Du kan få sympati med å fortelle din triste historie, men man kan ikke ta det seriøst når du velger å konkludere med at adopsjoner idag er mye verre. Du har ikke noe grunnlag for å uttale deg slikt om andre adopsjoner.

Det tjener ingen å tale negativt om adopsjon på generelt grunnlag. Man kan uttale seg ut i fra det man selv har opplevd, men ikke sverte adopsjon.

Sverte adopsjon?Hva får deg til å påstår det,da.

Adopsjon er en grei sak det om det blir gjort etter lovens prinsipper.

Gjest Lett forvirret???????

Sverte adopsjon?Hva får deg til å påstår det,da.

Adopsjon er en grei sak det om det blir gjort etter lovens prinsipper.

Hvis du synes "adopsjon er en grei sak det om det blir gjort etter lovens prinsipper".

Hvorfor skriver du ta i samme tråd at "din påstand om at adopsjoner gjøres ikke slik som det var i 1967 er korrekt,men det har heller blitt værre"?

Er det værre i dag enn i 1967 fordi du mener adopsjoner i dag ikke gjøres etter lovens prinsipper?

Gjest Rett og slett

Jeg bare undrer meg litt... er du sikker på at livet ditt ville vært så mye bedre om du var vokst opp på barnehjem i Tyskland? Det er jo slett ikke sikkert.

Mitt beste råd til deg må jo være å ikke "disse" de som er på dette forumet og gleder seg over adopterte barn som de er veldig glad i.

Det er vel ikke sikkert at jeg skulle bli værende på noe barnehjem i Tyskland.Jeg kunne dessuten ha fått nye a-foreldre i mitt fødeland også om det var nødvendig.

Jeg hadde da tross alt vært i nærheten av min slekt da.

Fosterhjemsplassering går jo også.

Å være på barnehjem som jeg var husker jeg var helt greit.Jeg husker godt soverommet mitt og døren inn der.Lekeplassen og tegnerommet.Der hadde jeg set fint og det var ikke mange barn der heller.Jeg hadde fast barnepleier og hun var kjempe snill.

Sjefen der brukte å ta meg med på søndager hjem til sin mor og far på middag.

Jeg hadde det kjempefint og min mor kom på besøk med masse klemmer og kos,men så plutselig skjedde det mange ting.

Jeg er sikker på at jeg hadde hatt det fint på hjemmet.

Annonse

Gjest Rett og slett

Hvis du synes "adopsjon er en grei sak det om det blir gjort etter lovens prinsipper".

Hvorfor skriver du ta i samme tråd at "din påstand om at adopsjoner gjøres ikke slik som det var i 1967 er korrekt,men det har heller blitt værre"?

Er det værre i dag enn i 1967 fordi du mener adopsjoner i dag ikke gjøres etter lovens prinsipper?

Ja slik er det.Departemntet uttalt at de ikke innehar kompetanse til å vite om en adopsjon er lovlig/ulovlig fordi det gjøres ingen kontroll.

Det kreves domsstolsbehandling med vitneforklaring,partsforklaring og prøving av dokumentbevis.

På min tid gjorde de alt dette men nå har de sluttet med det.

Derfor har det blitt værre og derfor har ikke departementet kompetanse og derfor vet ingen om en utenlandsadopsjon er lovlig/ulovlig.

Er din adopsjons prøvd for domstolen med partsforklaring,vitneforklaring og prøving av dokumentbevis.

Gjest Rett og slett

Ok, så du vet ikke hvem de biologiske foreldrene dine er , -eller om du har søsken?

Du har ikke hørt saken fra din biologiske mors side?

Har ingen etterlyst deg da du forsvant?

Jeg har fått tildelt av den norske stat noen helt vilt fremmede og andre foreldre enn det jeg var født med for at de norske barnesøkerene skulle få meg som sitt adoptivbarn.

Min mor har forklart seg overfor meg.

Gjest er litt nysgjerrig

Jeg har fått tildelt av den norske stat noen helt vilt fremmede og andre foreldre enn det jeg var født med for at de norske barnesøkerene skulle få meg som sitt adoptivbarn.

Min mor har forklart seg overfor meg.

Jeg skjønner ikke helt....

Din norske adoptiv mor har forklart deg??

Annonse

Gjest er litt nysgjerrig

Jeg sporer opp mine søsken siden mine foreldre er døde.Jeg vet ikke hvor de er gravlagt engang.

Frelsesarmeen har befattet seg med min sak i 1984,1993 og nå igjen.

ok, så hvor de er fikk du ikke svar å av din mor...??

Var søskenene dine adoptert vekk de også kanskje??

Gjest helt oppgitt

Min norske a-mor har servert bare løgner opp igjennom tida om min tyske mor.

Min tyske mor har jeg hatt kontakt med siden 1994.

Jeg synes veldig synd på deg som har opplevd dette.

Men vær så snill, ikke bruk dol til å sverte adopsjon.

Dette skal være et positivt sted for oss adopsjonsforelde

og for de som er i adopsjonsprosess.

Vi er vanlig mennesker som er så heldige å få lov til å adoptere barn.

La oss få fred.

Gjest Rett og slett

ok, så hvor de er fikk du ikke svar å av din mor...??

Var søskenene dine adoptert vekk de også kanskje??

Ingen av mine tyske foreldres barn ble adoptert og jeg ble stjålet ut av et tysk privat barnehjem mot mine foreldres viten og vilje før det var forsent.

Jeg fikk opplyst av min mor at jeg hadde søsken like før hun døde.Hun hadde jo aldri trodd at hun kom til å høre noe fra meg eller om meg da hun ikke ante hvor jeg hadde blitt av.Det hadde den norske stat sørget for.

Gjest Rett og slett

Jeg synes veldig synd på deg som har opplevd dette.

Men vær så snill, ikke bruk dol til å sverte adopsjon.

Dette skal være et positivt sted for oss adopsjonsforelde

og for de som er i adopsjonsprosess.

Vi er vanlig mennesker som er så heldige å få lov til å adoptere barn.

La oss få fred.

Snakker du om lovlig eller ulovlig adopsjon?

Eller spiller det kanskje ingen rolle for deg?

Jeg kjenner mange ulovlig adopterte så rettsaker om dette blir det fler av.

Jeg har gått til sak mot min påståtte a-mor også og ikke bare den norske stat.

Gjest Våkn opp!

Ingen av mine tyske foreldres barn ble adoptert og jeg ble stjålet ut av et tysk privat barnehjem mot mine foreldres viten og vilje før det var forsent.

Jeg fikk opplyst av min mor at jeg hadde søsken like før hun døde.Hun hadde jo aldri trodd at hun kom til å høre noe fra meg eller om meg da hun ikke ante hvor jeg hadde blitt av.Det hadde den norske stat sørget for.

Herregud da, menneske. Foreldrene dine plasserte deg på barnehjem. De ville altså ikke ha deg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...