Gå til innhold

Jeg trenger deres råd

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke et menneske ifølge BJ

Vær nå litt saklig selv og slutt med MJ tullet ditt.

Jeg snakker ikke om ALLE andre som du gjør og jeg har rett til å påpeke hva som er galt i adopsjonssystemet når selv BFD ikke har kompetanse på området.

Synes du ikke det er fælt å vite at Norge driver med noe de ikke har kompetanse på?

De klarer ikke å se forskjell på en lovlig eller ulovlig adopsjon og det ble innrømmet i 2002.

Har du problemer med å se forskjell på en ekte 1000 lapp eller en uekte?

Den som bruker falske papirer er faktisk den som må bære straffeansvaret.

Ønsker du å oppdage at du er blitt lurt opp igjennom mange år?

Så vil du kanskje rydde opp i kaoset og møter en storm av motstand og argumenter om å glemme det hele å gå nå videre........NEI du er ikke menneske tror jeg.

Men er det ikke det du prøver å "bevise" her inne da at alle vi andre ikke er mennesker, hvor tarvelige vi er.

Fortsetter under...

• Svar 162
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gjendine

8

• snø

7

• lonelyP

7

• Goliath

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest kroppogsjel

Du er neimen ikke sann. Jeg gir deg all mulig støtte, tross dritt tilbake. Jeg prøver å forstå saken din, og får dritt tilbake.

Vet du, akkurat nå har jeg kun ett ønske for deg: DRA TIL HELVETE!

Herlighet mom33. Her gir du dét bra svaret og MAKAN til p*ss du fikk igjen da. Jeg tror ikke r&s har evnen til å forstå og tolke det du skrev. Er det mulig? Bra svart- og et godt ønske for fremtiden syns jeg også du hadde for vedk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...