annegunn Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er bare tull at laban er en seigmanndame, altså. Hun er en pusekatt. Også er hun på tilbud på Babyshop till 500 kr, og da får man en stor boks duplo i tillegg. Og dersom man lurer på hvor på Atene bor, er det bare å snike seg inn i bilen hennes når hun og datteren skal kjøre hjem. De bor midt i en bratt bakke. Guri, sier jeg bare. Ettermiddagslurer er farlige greier... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 *LOL* Skjønner du har vært i det kreative hjørnet i ettermiddag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hehe... Du har litt rett i det med bakken, men vi kjører ikke hjem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 hehe... Du har litt rett i det med bakken, men vi kjører ikke hjem. Kjente du meg igjen da? Det kom ikke helt klart fram, blant mye ennet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kjente du meg igjen da? Det kom ikke helt klart fram, blant mye ennet I den bilen jeg ikke har sittet i idag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 I den bilen jeg ikke har sittet i idag? Nok en logisk brist... Føyer seg pent inn i rekken, igrunnen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 På tide med en dol-pause noen dager? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 På tide med en dol-pause noen dager? Det var omtrent det samme som jeg tenkte da jeg våknet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hmm - tror nesten jeg velger å svare "ingen kommentar". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 *LOL* Nå trodde jeg dere hadde hatt et ettermiddagstreff, jeg måtte lese to ganger før jeg skjønte at det var en drøm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 *LOL* Nå trodde jeg dere hadde hatt et ettermiddagstreff, jeg måtte lese to ganger før jeg skjønte at det var en drøm. Hadde annegunn møtt meg, ville hun nok valgt en helt annen overskrift... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Hadde annegunn møtt meg, ville hun nok valgt en helt annen overskrift... Pøh. Gråspraglete, bare så du vet det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hadde annegunn møtt meg, ville hun nok valgt en helt annen overskrift... Hehehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Denne tråden er veldig gammel, men fortsatt fornøyelig ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Denne tråden er veldig gammel, men fortsatt fornøyelig ;-) Hehe, jeg ante ikke at innlegg ble lagret så lenge engang Men drømmen - særlig laban-delen - husker jeg enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.