Gjest beklager anonymiteten, men... Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kjære vene, da! Dette og sesamsøket under var sterk kost! Fant litt mer når jeg søkte på landsforeninga også. Det er tragisk trist at noen skal sitte med så bitre opplevelser. Og det er godt hvis arbeidet de gjør er for å forhindre at andre skal få det like trasig. Men jeg lurer stadig på hvor mange det egentlig er disse foreningene og instituttene representerer. Det blir litt vel mye ett eneste navn som går igjen, og når jeg ser at instituttet opptrer som høringsinstans for BFD osv, da blir jeg virkelig stuss. Jeg tror ikke de er høringsinstans, jeg tror de bare hevder det. Iallefall var de ikke på høringslisten for forslaget om obligatoriske adopsjonsforberedende kurs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216743-har-noen-h%C3%B8rt-om-ai-i-andre-sammenhenger/page/2/#findComment-1599579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.