Gå til innhold

Hvilke størrelse i klær bruker din baby -

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest tingelingsten

Kjøper du klær på Lindex må du kjøpe dem en str. større enn det du skal ha. Hennes/Mauritz sine varer er ganske normal i str. - det samme gjelder Kapp Ahl sine klær. Handler du via nettbutikk kan det variere mye i str. alt eter hvilket land klærne kommer fra. Har opplevd at str. 68 i Italia tilsvarer 62 i Norge f.eks.

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest KinaKinaKina

Nei. Da han var 11 uker(da jeg skrev det forrige innlegget) var han 65,5 cm og veide 8360 gr da...

Nå som han straks er 4 mndr er str 68 blitt for lite og det går i 74 (noe av det er også for lite) og 80.

Ok.Er ikke helt inne i disse størrelsene.Skal adoptere fra Kina, og vi skal ha med klær i str 74-80 til et barn på ca 1 år....

Ps Er det du som har startet siden HOBBYROMMET?

Ok.Er ikke helt inne i disse størrelsene.Skal adoptere fra Kina, og vi skal ha med klær i str 74-80 til et barn på ca 1 år....

Ps Er det du som har startet siden HOBBYROMMET?

Vår kar ligger _langt_ over gj.snittet på str. da, både på lengde og tyngde. Så for et lite kinabarn er nok sikkert det ganske passe vil jeg tro? :-)

Er jeg som har www.hobbyrommet.com ja. Har litt lite tid til å gjøre mye der akkurat disse dagene siden mannen min ligger på sykehus dessverre, men kommer snart sterkere tilbake. :-)

Gjest KinaKinaKina

Vår kar ligger _langt_ over gj.snittet på str. da, både på lengde og tyngde. Så for et lite kinabarn er nok sikkert det ganske passe vil jeg tro? :-)

Er jeg som har www.hobbyrommet.com ja. Har litt lite tid til å gjøre mye der akkurat disse dagene siden mannen min ligger på sykehus dessverre, men kommer snart sterkere tilbake. :-)

Siden er lagret som Favoritt og sendt videre til venner og kjente :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...