tobarns_fario Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Min sønn ble utredet med ADHD da han var 9 år gammel og satt på Concerta. Kjempefin virkning han gjorde det bra i skolen fikk venner og vi fikk en helt ny gutt. Men for litt over et og halvt år siden skjedde det radikale forandringer i hans søvn. Plutselig begynte han å sove seint om natten. Men han vokset det lisom ut av seg. bedring ble det også da vi skiftet til Straterra. Men I Oktober beynte problemene igjen han sovnet sjelden før 1 om natten. Vi startet opp behandling med melatonin og bad om kvelden det hjalp frem til Januar. Men hvis vi gir han melatonin nå så sovner han, men vokner etter noen timer. Hva skal vi gjøre? Normalt sovner han 1.30 og om morgen er han så trøtt at det er umulig å vekke han, jeg må bære han inn i dusjen. Hilsen frustert far. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma 24-7 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Min gutt hadde lignende problemer for et års tid siden, det varte i noen måneder. Han går ikke på noen medisiner og jeg heller til den oppfatning at dette dreide seg om en depresjon. Kan han være deprimert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobarns_fario Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Min gutt hadde lignende problemer for et års tid siden, det varte i noen måneder. Han går ikke på noen medisiner og jeg heller til den oppfatning at dette dreide seg om en depresjon. Kan han være deprimert? Vel han lever sammen med meg og min kone. Min kone er hans stemor vi har et barn sammen. Men min sønn og meg merker igen forskjell i hvordan han blir behandlet eller vist kjærlighet. Men han har funnet ut at sin biologiske mor drakk under svangerskapet noe som trolig er årsak til hans ADHD eller i hvertfall har forstærket det. Han veit jo også at hans biologiske mor mer eller mindre mister interessen for han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vel han lever sammen med meg og min kone. Min kone er hans stemor vi har et barn sammen. Men min sønn og meg merker igen forskjell i hvordan han blir behandlet eller vist kjærlighet. Men han har funnet ut at sin biologiske mor drakk under svangerskapet noe som trolig er årsak til hans ADHD eller i hvertfall har forstærket det. Han veit jo også at hans biologiske mor mer eller mindre mister interessen for han. Jeg ser at innlegget er fire år gammelt. Nå er jo han større. Har han føtalt alkohol syndrom med adhd? Hvor tung er han? Hvilken dose med medisin får han? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.