Gå til innhold

hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym her

Har satt meg selv i en veldig vanskelig situasjon.. Var så dum å hadde ubeskyttet sex 2 dager før eggløsning ( trodde det var lengre til eggløsning for synes jeg nettopp hadde hatt mensen men ukene går jo så fort ) .. Men de siste månedene har eggløsningen vært en del for sen.. Har en liten på 9mnd fra før og ønsket egentlig å vente litt m nestemann. Men jeg driver jo å ammer den på 9mnd så kan vel ikke akkurat ta angrepille da? Då må jeg event slutte å amme? Hva ville dere ha gjort ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216798-hva-ville-dere-ha-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først må du finne informasjon om angrepiller og amming Jeg fant det ikke i felleskatalogen, for jeg vet ikke hva pillen heter, men det er sikkert noen andre som kan hjelpe deg her inne.

Jeg tipper du kan risikere midlertidig redusert melkemengde, og kanskje pumpe og kaste i en dag eller to.

Jeg tror forresten angrepille bare er 50% sikker (i hvert fall langt fra 100%).

Lykke til! Husk, det verste som kan skje er at du får litt korterer tid mellom barna enn planlagt :o)

Gjest kalendria

Hvis du ønsker barn nr to, men det bare ikke passer akkurat nå, så synes jeg både angrepille og en evt. abort siden er direkte forkastelig.

Snakker meg om arrogant og uansvarlig holdning til livet!

Du er ikke en gang i en vanskelig situasjon om du blir gravid nå. Du er i en "ikke helt planlagt situasjon", og får kanskje nr. 2 et år eller to før planen. Det er ingen krise!

Vet det ikke er svaret du ba om, måtte bare får det ut...

Gjest anonym her

Hvis du ønsker barn nr to, men det bare ikke passer akkurat nå, så synes jeg både angrepille og en evt. abort siden er direkte forkastelig.

Snakker meg om arrogant og uansvarlig holdning til livet!

Du er ikke en gang i en vanskelig situasjon om du blir gravid nå. Du er i en "ikke helt planlagt situasjon", og får kanskje nr. 2 et år eller to før planen. Det er ingen krise!

Vet det ikke er svaret du ba om, måtte bare får det ut...

Ja det er bare å få det ut =)

Er ingen krise og hadde ikke tatt abort uansett.. Er bare litt irritert på meg selv for at jeg regnet så feil på når jeg skulle ha eggløsning.. Er ganske ung og ingen av mine venninner har barn så egentlig var planen å vente litt til de også fikk..

Men som sagt er det vel egnetlig ingen krise..

Annonse

Gjest kalendria

Ja det er bare å få det ut =)

Er ingen krise og hadde ikke tatt abort uansett.. Er bare litt irritert på meg selv for at jeg regnet så feil på når jeg skulle ha eggløsning.. Er ganske ung og ingen av mine venninner har barn så egentlig var planen å vente litt til de også fikk..

Men som sagt er det vel egnetlig ingen krise..

Takk for at du tok utbruddet mitt så pent... ;)

Gjest anonym her

Først må du finne informasjon om angrepiller og amming Jeg fant det ikke i felleskatalogen, for jeg vet ikke hva pillen heter, men det er sikkert noen andre som kan hjelpe deg her inne.

Jeg tipper du kan risikere midlertidig redusert melkemengde, og kanskje pumpe og kaste i en dag eller to.

Jeg tror forresten angrepille bare er 50% sikker (i hvert fall langt fra 100%).

Lykke til! Husk, det verste som kan skje er at du får litt korterer tid mellom barna enn planlagt :o)

Takk =)

Det heter NorLevo..Hvordan kommer jeg til felleskatalogen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...