niltz Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hallo. Jeg var en tur hos fastlegen min for å få en legeattest for å kunne fornye førerkortet mitt. Alt var vel og bra. Til slutt tok jeg en uriprøve hvorpå jeg ble spurt om jeg hadde slanket meg i det siste. Noe jeg aldri har gjort. På utskriften fra den lille maskinen som sjekket urinprøven min stod det KET 1? Noen gode forslag til hva det kan være? Hun fortalte at jeg mistet muskelmasse og ikke fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 http://www.doktoronline.no/section/illness/?action=showQA&url_topic=260&QAEntryId=1419337 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror det kan dreie seg om Ketose. Det er en tilstand når kroppen ikke får nok karbohydrater, og begynner å brenne muskler for energi. Ganske vanlig taktikk ved slanking med f.eks Dr. Atkins metoden. Da spiser mann bare proteiner og nesten ikke noen raske karbohydrater til kroppen går inn i Ketose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.