Gå til innhold

Hva i all verden?


niltz

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg var en tur hos fastlegen min for å få en legeattest for å kunne fornye førerkortet mitt. Alt var vel og bra.

Til slutt tok jeg en uriprøve hvorpå jeg ble spurt om jeg hadde slanket meg i det siste. Noe jeg aldri har gjort. På utskriften fra den lille maskinen som sjekket urinprøven min stod det KET 1? Noen gode forslag til hva det kan være? Hun fortalte at jeg mistet muskelmasse og ikke fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Tror det kan dreie seg om Ketose.

Det er en tilstand når kroppen ikke får nok karbohydrater, og begynner å brenne muskler for energi.

Ganske vanlig taktikk ved slanking med f.eks Dr. Atkins metoden. Da spiser mann bare proteiner og nesten ikke noen raske karbohydrater til kroppen går inn i Ketose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...