cizz Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg lager samvittighetsfullt album til min lille skatt på 15 mndr, og har om jeg skal si det selv vært riktig så kreativ og flink og "scrap-booket" i vei etter beste evne. Fram til nå har jeg skrevet ut bildene selv på fotopapir, men dette syns jeg er både tidkrevende og dyrt, så jeg har tenkt å prøve å bestille bilder på nettet. Er det noen som har tips om hvem som kan være flinke til sånt? Har sjekket allfoto, preus foto, japan photo og elite foto. Syns det ser veldig forskjellig ut jeg, ikke minst i pris! Elite foto tar 3 kr kopien mens japan photo tar 1 kr. Da blir jeg sannelig litt skeptisk jeg.... Noen med kloke ord til meg? Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har vært veldig fornøyd med FotoKnudsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Fornuftigå fremkalle noen. De du lager selv (i alle fall CAnon sitt foto paper pro, som er best ) varer bare ca 20 år! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Fornøyd med eurofoto.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mAd Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg vet at Elkjøp tilbyr fremkalling av bilder til bare 50 øre stk nå, men jeg aner ikke hvordan kvaliteten er. Skal teste dem når jeg får lønn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille rosinen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 VG tar 1,75 per bilde og er kåret til best i test..., men jeg har ikke fremkalt noen bilder enda, så svarene du får er like interessante for meg! Jeg ser at man kan fremkalle bilder i "vanlig" størrelse i to forskjellige størrelser! Hvordan vet jeg om jeg skal ha 10*13 eller 10*15? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 VG tar 1,75 per bilde og er kåret til best i test..., men jeg har ikke fremkalt noen bilder enda, så svarene du får er like interessante for meg! Jeg ser at man kan fremkalle bilder i "vanlig" størrelse i to forskjellige størrelser! Hvordan vet jeg om jeg skal ha 10*13 eller 10*15? Regner med at du har bilder tatt med digitalkamera? Jeg har brukt fotolabo et par ganger og den anbefaler hvilken bildestørrelse som passer til den oppløsningen du har brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 VG tar 1,75 per bilde og er kåret til best i test..., men jeg har ikke fremkalt noen bilder enda, så svarene du får er like interessante for meg! Jeg ser at man kan fremkalle bilder i "vanlig" størrelse i to forskjellige størrelser! Hvordan vet jeg om jeg skal ha 10*13 eller 10*15? Vanlige digitalkameraer tar bilder i formatet 10x13. Digital speilrefleks tar gjerne 10x15, og bilder med film i tar også 10x15. Du kan regne det ut. Finn størrelsen på bildet ditt, del det minste tallet på det største, og hvis du får ca 0,75 skal du ha 10x13, og hvis du får ca 0,66 så skal du ha 10x15. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 www.eurofoto.no Har brukt dem i mange år, og er veldig fornøyd. Du får uansett 10 bilder gratis første gang, så får du testet dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bruker kune elitefoto etter en testrunde for noen år siden. De beste bildene kom derfra. Dessuten fremkaller jeg ikke så mange i slengen og jeg henter de i butikken. Da sparer jeg inn eksp og porto som mange andre nettbutikker tar. F.eks. 30 bilder*3 = 90,- 30*1,5 + 50 eksp/porto = 95,- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trultemor25 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg driver også med babyalbum til lillemor, pluss at jeg også må lage familiealbum. Jeg har og fotoprinter, men denne bruker jeg bare til et og annet bilde nå og da som jeg plutselig ønsker meg eller som jeg har glemt å bestille eller noe. Bestilte en bunch med bilder nå nylig fra vg-sin, de reklamerer for best i test og sånn. Hmm.. hva er det dem bruker a, jo, Eurofoto står det på bildepakka. Jeg er kjempefornøyd. Jeg har prøvd litt forskjellige nettfotosjapper, og dem jeg er minst fornøyd med er fotolabo, selv om de er billige. Jeg syntes bildene ble veldig blasse og tamme på farge, og papirkvaliteten er så som så. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Fornøyd med eurofoto.no Også veldig fornøyde med eurofoto som vi har brukt i 5 år. Alltid vært rask levering og aldri noe tull. Bildene har alltid vært bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg bruker det som før het Extrafilm, hva kaller de seg nå da? De har skiftet navn, og jeg husker aldri det nye... Jeg har også prøvd Fotolabo, og syntes bildene var greie. Elkjøp har jeg brukt en gang, og aldri mer! De var blasse og grå, dårligse bildene jeg har fått noen gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.